Lage bloeddruk gevaarlijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Re: Lage bloeddruk gevaarlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 09:47

ik woog vorig jaar 121 kilo.. en ben in 7 maanden 38 kilo afgevallen!!
Ik werd NIEt meer ongesteld.. ik raakte in een soort overgang. ( net als je anorexia heb) ik had lage bloeddruk.. en ik werd ziek.. HEEEEEEEEL ziek.. Oorzaak .. onverantwoord lijnen!

Ik ben wakker geschud door de dokter die erg boos werd op me..
Ik at savonds alleen een klein stukje kip soms..
En sporten heel veel.

Ik werd niet meer ongesteld en ben meteen gestopt met de pil en ben gestopt met lijnen. Ik werd te mager..( voor mij doen in korte tijd)

Mijn lijf was erg ziek van binnenn en kreeg afkickverschijnselen.
Na dat ik ging stoppen met lijnen werd ik na 2 maanden weer ongesteld daar na niet meer.. IK WAS ZWANGER!! ( over 16 dagen wordt het geboren!)

AChteraf kon ik er gelukkig mee stoppen.. mede omdat ik kinderen heb en ik niet meer voor ze kon zorgen door het lijnen.

Meid open je ogen dat je je zelf ziek maakt. en dat je je eigen dood word.
Ik dacht vorig jaar ook.. ACh .. l*l niet. ik ben verantwoord bezig.. nou niet dus.. ik was toen 24 jaar !

Luister echt naar mensen die het goed menen.
En drank er bij.. heeee. ik was na 1 breezer al dronken.. omdat ik niks te teren meer had. Jij bent nog een stuk dunner dan mij toen..

suc6



Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Re: Lage bloeddruk gevaarlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:38

snowdon schreef:
Ik denk niet dat de TS gaat reageren. Dat kan je ook moeilijk van haar verwachten. Ik hoop alleen wel dat ze alles leest en goed in d'r opneemt... En natuurlijk hoop ik van harte dat ze er aan uitkomt!

DAT kan ik enig sinds wel begrijpen.. maar open dangeen topic.. Ik vind het zelf een hulp roep.. ( dit topic)
Want iedereen zal weten dat je commentaar krijgt en dit soort reacties.. OOk zij..

Vind het dan wel jammer dat ze niets meer laat horen .. mischien oogjes geopend?? wat ik hoop voor haar !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, ComscoreBot, Desty, Domi_94, douschka, hel1, lisanne87, pony33, Ufurio4e, YandexBot en 192 bezoekers