even van me afschrijven hoor....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:27

Misschien eens chrale troost, ik heb ook al sinds september (begin van het collegejaar) een baalperiode, ik word er echt niet goed van.
Alles lijkt een chaos, ik zit de hele tijd te stressen en het volgende moment kan het me allemaal niks meer schelen.
Ik heb ineens problemen met allerlei mensen en nu het paard ook niet meer loopt is het helemaal gedaan....ik wil vakantie! (maar heb over drie weken tentamens...)
Waarom moet ik toch zoveel?

Maargoed, met bokken stoppen doe ik niet snel...heowel ik wel actiever ben geweest dan nu. Daar gaat het niet om, het gaat nu even om het behouden van Leon voor Bokt. Laat je toch iet op je kop zitten door een stelletje mutsen! Het handige van internet is dat je mensen die je niet mag gewoon kunt mijden.
Ik heb btw zonet even je foto's bekeken: vooral voor de wagen ziet er super uit!

Hee succes en pb's zijn altijd welkom!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten