even van me afschrijven hoor....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:34

Ik dacht dat ik hier een reactie aan het plaatsen was, maar het bleek een PB geworden te zijn. Anyway, heb een poging gedaan om je een tsjakka-berichtje te sturen, hoop dat je er iets mee kunt... Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 10:49

Hoooo wacht even... voor zover ik uit zijn berichtje haal is het niet DOOR Bokt dat Leon er even genoeg van heeft. Er lopen al heel wat dingen in zijn leven niet lekker en dan krijgt hij op Bokt ook nog eens negatieve dingen te horen. Die hoeven dan nog niet eens persoonlijk bedoeld te zijn, maar omdat hij al niet lekker in z'n vel zit, raken ze hem wel persoonlijk. Ik herken dat heel goed, en ik denk dat veel anderen dat ook best zullen herkennen.

Meestal werkt het op zo'n moment best verhelderend om eventjes afstand te nemen van de dingen die bij jou irritatie opwekken en even extra aandacht te besteden aan de dingen die dat nodig hebben. Even jezelf weer op de rails krijgen, even weer wat positieve energie opdoen. En ik heb goede hoop dat Leon weer wat fanatieker gaat bokken als hij wat lekkerder in z'n vel zit, want ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat hij echt nooit meer terugkomt. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 21:24

Slotje op verzoek. Als je nog iets toe te voegen hebt, dan kun je Leon een PB sturen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Anoukjuuuhh, Avany, dezzie, dollyspikkel, Josien_, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mnoonn, Mutti, pinto_1, Plus_en_Min, ryukapple, supervon78, Winged, YandexBot en 73 bezoekers