Venlo weer in het nieuws.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:43

Heeeeeeeeeeeee, dit is nederland! Dit gedogen wij toch gewoon! Eventjes een reprimande voor die stoute jongen en klaar! Hij kan zijn gang weer gaan!

Gevolg van dit geweldige paarse beleid van afgelopen periode, en dit is de consequentie.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:16

mobick"]
Nou ik denk niet dat we hier het paarse beleid de schuld kunnen geven van de normvervaging.
[/quote]
mensen die aan normvervaging doen moeten voor de verandering eens teruggefloten worden en ECHT berechtigd! en dat doen ze hier nooit! Het is dus WEL de schuld van het paarse gedoogbeleid

[quote="runningkawa schreef:
Een van de verdachten is van Marokkaanse afkomst.

Ja hoor, het zal eens een keer niet waar zijn! Wat leeft er toch een agressie bij die lui! maar ja, gedogen he. Hier mogen we niets van zeggen, want van buitenlanders mag je nooit iets zeggen. ZELFS niet als blijkft n.a.v. onderzoek dat het WAAR is! Hypocriet, dat zijn ze hier!

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:44

BartVB schreef:
Ik ben iit tot Greetje redelijk rechts maar ga helemaal met haar opmerking mee. BTW Desiree, ik wordt steeds verbaasder dat je nog niet verhuist bent uit NL Haha!

Overigens is het mijn bescheiden mening dat de mensen die hier zo fel uithalen zelf het hartst meedoen aan die zogenaamde 'normvervaging'.


Ik zou zweren Bart dat je op groen links zou stemmen, mede omdat je student bent. enne... die andere opmerking m.b.t. emigreren: I'm busy!

Ik doe niet mee aan normvervaging Bart, als ik dingen bij de naam noem. Overigens zul je mij ook geen mensen zien afmaken of ook maar bedreigen. Geen normvervaging dus. De enige vorm van normvervaging die je bij mij zult aantreffen is op de weg in de auto, waar iedereen zeg maar met z'n ellenbogen zit te werken door ruimtegebrek. het is net als met kippen in een legbatterij; bij te weinig ruimte ga je op elkaar pikken.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:53

DAt klopt ja. Er zijn veel buitenlandse jongeren die zo balen van de misdragingen van hun medelanders. Ze weten ook heel goed dat veel delicten meer door hun landgenoten worden gepleegd dan door nederlanders. daar kunnen ze niets aan doen, maar ze krijgen er wel mede een slechte naam door. Daarom balen ze zo hard.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 15:25

Ik zou ingrijpen als ik zou weten dat ik meegeholpen zou worden door de omstanders. In mijn eentje durf ik niet zoveel, ben niet super sterk. Ik snap niet waarom een vrouw ook dergelijke karweitjes op zou moeten knappen terwijl mannen laks en onverschillig toe blijven kijken. JA, ik snap hun schrik. Deze jongen is namelijk in de bres gesprongen en moet nu wellicht ook sterven.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 15:56

Groen links is de populairste partij onder de studenten, vandaar dat ik dat zei. Daarbij dacht ik dat ook een beetje door de mening die Bart soms heeft over bepaalde dingen. Hij mag gerust weten dat ik me vergist heb. Een mens kan zich vergissen.

Ik snap niet waarom je trouwens iets generaliseren noemt wat betreft buitenlanders. feit is dat een heel hoog percentage criminelen buitenlander is. Ga maar kijken in de gevangenis. Het is toch zo? Ontken het maar.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 16:21

dems75 schreef:
Ik ben heel goed op de hoogte van de situatie met buitenlanders. Maar ga je eens afvragen waarom dat zo komt? Het is zo makkelijk om maar van alles te roepen, feit is dat je naar de oorzaak moet kijken en daar wat aan moet proberen te doen. Beter inburgeringsbeleid? verplichte schooluren enz enz. Maar ik blijf erbij dat veel mensen over 1 kam geschoren worden hier en dat je dat gewoon niet kan maken tegenover mensen die het wel op de juiste manier proberen te doen. Want uiteindelijk zijn zij hier het slachtoffer van.


O ja, nu heeft de nederlandse overheid het gedaan! DAAAAAAAAAAAG! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden hoor! en de kinderen kregen hier gewoon leerplicht, ze hadden de keuze om te studeren en de taal te leren! maar ze wilden niet!

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:36

Die ouders waren trots op hun zoon: altijd was hij heel kalm en rustig, maar als je hem UITLOKTE (!!!!!!!) kon hij wel zo kwaad worden dat hij wel 2 mannen tegelijk aankon! Wat een geweldige vent zeg! tjonge jonge. Later hebben ze zich van hun woorden gedisantieerd, waarschijnlijk onder druk van hun advocaat.

Overigens, veel nederlandse ouders zijn niet veel beter hoor. Hun verwende strontjong mogen net zo goed alles. Als ze vervelend zijn op school en de leraar pakt ze goed aan, komen de ouders op hoge poten naar school. Vroeger moest ik mijn mond houden thuis hoor. Anders kreeg ik daar OOK nog eens op mijn donder. Dat was wel eens even anders. Die marokaanse ouders zijn wat hun zonen betreft vaak geen haar beter. ALs ik dan lees wat die broers hun zussen aan mogen doen, zo liefdeloos als ze met hun dochters omspringen, gewoon vreselijik. Ik zou thuis altijd weglopen (en dat doen sommigen dus ook wel).

Verder zitten die jongens zo vol met agressie. Waar komt die toch vandaan? Een stille tocht heeft geen zin meer; een stille tocht is een aanklacht tegen het geweld, waartegen geen behoorlijke sancties ondernomen worden. Maar luisteren is niet het sterkst punt van de overheid. Gaan ze dit nu WEER negeren?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:56

Dennis v m schreef:
Die jongen (marokaanse) was bijna nooit thuis en als hij thuis was warenb meesteal zijn ouders niet thuis. Maar ja dat zeggen toch alle ouders als er zoiets gebeurd is. Onze zoon is lief enz enz


Met het gevolg dat kindlief zich ongepermitteerd diep in de nesten werkt. Nou, is dat wat ze willen dan? Waarom hebben die ouders die jongen niet tegen zichzelf in bescherming genomen?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:13

Ik kan me voorstellen dat dergelijke uitspraken die de ouders gedaan hebben de oprechte islamieten de tenen krom hebben doen trekken. Misschien houden die ouders veel van hun zoon, maar daar heeft die jongen dan mooi niets aan gehad. Hadden ze maar meer moeite genomen om hem goed te doen integreren, om een fatsoenlijke opleiding te doen, als hij dan werkelijk zo geweldig is, waarom dan niet wat moeite en energie in hem investeren? Ik vind dat niet erg liefdevol van die ouders.
En wat iemand anders zei, de manier waarop sommige ouders hun jonge dochters over straat laten gaan.......... sja. Ook een vorm van onverschilligheid in mijn ogen. Zo van "ach, laat ze maar gaarkoken in haar eigen sopje".

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:35

joostvangestel schreef:
Strafmaat blijft een eeuwig dilemma. Wat willen we eigenlijk?

1) De straten veiliger maken in de toekomst?

...


JA, dat willen we! En daardoor moeten de daders uit de maatschappij verwijderd worden. Het verwijderd worden uit de maatschappij, d.m.v. doodstraf of gevangenis is een straf. Dus ja, het straffen van de dader is in zo'n geval evident.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Ania, anji, ComscoreBot, DieL_Zor, Facebook, herr_balou, JenniferU, LiDi, moeshie, perdjes, Reyndir, YandexBot en 195 bezoekers