Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:05

lor1_1984 schreef:
Joolien schreef:
Ik erger me kapot aan buschauffeur Bertus Barricello en Arie Alonso als ze weer eens met gangetje gas erop mijn woonwijk doorscheuren en ik in de bus zit. Ik word dan vaak hartstikke misselijk ook. Heb er wel eens van gezegd, dan krijg ik de opmerking dat de tijd voor deze route te krap staat, en dat ze wel door moeten trappen anders halen ze t niet.
Lekker is dat. Soms moet ik me gewoon vasthouden zodat ik niet om sodemieter, ook al zit ik!!

Moet wel zeggen dat oa bus 23 en 24 altijd te laat bij Buurstede en de Klokkenbelt enzo komen omdat ze zo f*cking krap ingeroosterd staan.
Vertrekken (meestal) netjes op tijd maar in dat stukje van 5 minuten moeten ze vaak al meerdere keren stoppen en hebben ze die k*tkruising(en) bij/op de Vriezebrug erbij zodat ze standaard 3-7 minuten vertraging hebben eenmaal aangekomen bij de genoemde haltes. -O-
Nou inderdaad! Ik snap ook echt niet dat ze die tijden dan niet gewoon aanpassen als het standaard mis gaat -.-

Elk bad heeft er eendje.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 17:36

Nou, hier was het de afgelopen weken drama. Vooral veel mensen die zichzelf voor de trein hadden gegooid, seinstoringen (enschede hengelo) en spontaan gecancelede sprinters...

Ach ja, we leven nog. Gelukkig zetten ze wel direct alternatief vervoer jn

Elk bad heeft er eendje.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 08:52

Ik vrees nu al, moet zo de intercity pakken van Almelo naar Enschede maar gisteren was die zo vol dat er mensen op het station moesten blijven staan. Gelukkig wurm ik mezelf vaak wel in een goede positie om in ieder geval de trein ín te komen, maarja, je zult het maar net niet redden....

Elk bad heeft er eendje.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 08:56

Ik zit! En ik zit erin! Hoezee :D

Elk bad heeft er eendje.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:58

Femek2902 schreef:
Ik had vanochtend echt even mazzel :)
Eerst had de trein van Kampen naar Zwolle 5-10 minuten vertraging, dus die heb ik toen genomen ipv de bus.
(Als ik met de bus zou gaan was ik 6 minuten later in Groningen, maar kon ik met de intercity en hoefde ik niet in de kou te wachten. Met de trein zou ik met de sprinter moeten, en dat vind ik irritant, of dus 25 minuten in de kou op de intercity wachten.)
Vervolgens kom ik in Zwolle, heeft de intercity naar Groningen een kwartier vertraging en kan ik dus direct doorlopen en instappen :) Dus dankzij die vertragingen was ik een kwartier eerder in Groningen en heb ik ook niet in de kou hoeven wachten :Y)

Lekker onsamenhangend..
Moraal van het verhaal: Dankzij 25 minuten vertraging op de borden was ik 15 minuten eerder op mijn bestemming *\o/*

Ik heb dat hier ook altijd, ideaal hè :'). Als de sprinter 5 minuten vertraging heeft kan ik daar nog bij mee en vaak is het ook zo dat als de bus wat vertraging heeft ik met het korte-rondje busje mee mag. Scheelt een kwartier!

Elk bad heeft er eendje.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 00:05

Vandaag maakte ik toch wat raars mee... ik stond in de ontvangsthal van het station en keek richting de bussen, zie ik in 1x een bus finaal met de zijspiegel tegen een lantaarnpaal aanrijden. De deur van de bus was helemaal gebarsten, maar zat er nog wel in, de raampjes ernaast lagen er echter uit. Zie ik vervolgens de buschauffeur uitstappen en de bus van dr lantaarnpaal bevrijden. Leek me toch het minste om je op dat moment zorgen om te maken :+.

De bus werd overigens direct verwisseld.

Arme buschauffeur, die heeft vast een rotdag.

Elk bad heeft er eendje.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:12

Ik vind het altijd komisch dat, op overduidelijk zeer drukke tijdstippen, mensen toch denken dat ze een tweezits voor zichzelf kunnen claimen met een tas. Vooral als ze dan zelf aan de gangpadkant gaan zitten en hun tas aan het raam zetten, als een soort waakhond. Kijk, dat je dat ‘s middags om 1u doet wanneer er toch verder amper iemand in de trein zit: je doet maar. Maar serieus mensen, in de spits? Wat een grap :’).

Elk bad heeft er eendje.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:35

Flying_Angel schreef:
Nou echt he. En dan stoïcijns naar buiten blijven kijken. Als je het vraagt chagrijnig en zuchtend ruimte maken. Heeft jouw tas meer recht op de stoel dan wij?


Inderdaad :'). Als een tas aan het gangpad staat dan pak ik hem zelf gewoon op en zet ik hem onder die persoon z'n voeten neer, of indien niet mogelijk wel bovenin de rekken, (als je toch zo brutaal bent om je plek te claimen in de spits dan ben ik ook wel zo brutaal om je tas te verplaatsen) maar dat lukt niet als de tas aan het raam staat, of het wordt wel heel awkward :')

Elk bad heeft er eendje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Absolem, Amazonbot, Charmaine, ComscoreBot, Esther, Hicaria, J0anieke, MarJon, meniekske, YandexBot en 176 bezoekers