Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:26

loeloemoekie schreef:
Vooral buurtbus ergernissen hier! ( ik weet niet of de buurtbus een ding is buiten brabant :') ), maar van die chaffeurs die belachelijk hard optrekken, waardoor het busje 60000 toeren maakt en vervolgens heel schokkerig 3 keer achter elkaar overschakelt omdat het 50 km/u in zijn 1 aan het rijden was.

Verder mensen in het algemeen in de bus, mensen die kei hard gaan telefoneren naast je, mensen die veel te dicht tegen je aan komen zitten. Mensen die voorin in de bus al gaan staan zodat er amper mensen langs kunnen.

Woon je in het zelfde dorp :')
Zeer herkenbaar van de buurtbus :P

[o] dag sint, dag piet, dag amerigo[o]
wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:03

Flying_Angel schreef:
Ik woon in een groot dorp (ong. 6200 inwoners) hier gaat de bus ook maar 1x per uur, in de spits twee keer. Na 19.00h rijdt er geen bus en in het weekend rijdt er helemaal geen bus :+

Woon jij in het zelfde dorp? :') hier ook namelijk...
Ik was echt verbaast dat dat nog kon, toen ik vanuit Amsterdam naar dit dorp verhuisde..

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

RoosDeG

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:56

Mijn ergernis is ook de bus die hier 1x per uur rijd..
En dan soms 10 minuten te vroeg, dan 10 minuten te laat of gewoon weg niet op komt dagen... :roll:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie