Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Musiess

Berichten: 1574
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ergrnissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 08:57

Mensen in de tram, achter in stappen, in chekken. Alle lege stoelen voorbij lopen en voor in de tram gaan staan! Omdat daar geen zit plekken meer zijn. Daarna voor hun halte er aan komt helemaal weer naar achter lopen om uit te chekken. En daarna weer door de inmiddels overvolle tram helemaal naar voren lopen om daar uit te stappen.

Snap niet waarom ze 4x heen en weer door die drukte moeten.

- Ik heb wel eens Nederlands gehebt maar dat hebt niet gehielpt[color=#FF40BF][b]
- Tevens Orun gediplomeerd.

Musiess

Berichten: 1574
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:39

Wij zaten (vriendlief en ik) in de tram. Er zaten 2 antiliaanse (zo leek het) vrouwen op t zelfde bankje, ze schreeuwde zo hard dat een mede passagier vroeg of het iets zachter konn dit kon natuurlijk niet.

Mijn vriend is 'helaas' erg asociaal.. en kent dat volk en hun taa/dialect erg goed. En begint op een gigantisch harde toon in hun accent tegen mij te praten.

De dames kijken om en vroegen of het zachter mocht. Ze hadden geluids overlast :')
Waarop ik zij : 'goed' voorbeeld doet volgen.

Ze zijn de verdere rit stil geweest. Maar ohh wat kan dat irritant zijn. Blij dat vl er maling aan heeft en rustig ze na doet door de hele tram bij elkaar te bleren op hun manier.

- Ik heb wel eens Nederlands gehebt maar dat hebt niet gehielpt[color=#FF40BF][b]
- Tevens Orun gediplomeerd.

Musiess

Berichten: 1574
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ergrnissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:47

Bedelaars en 'drugs' gebruikers in een vollte tram 1 richting scheveningen.

Laatst zat er een man heroine te spuiten midden in de tram. Ach hij moet t zelf weten. Ik laat hn dood gaan als t mis gaat. Maar oh blowers (mijn vriend is een medische blower, kun je na gaan) in een tram. En dan vol op stomen in een drukke tram.

- Ik heb wel eens Nederlands gehebt maar dat hebt niet gehielpt[color=#FF40BF][b]
- Tevens Orun gediplomeerd.

Musiess

Berichten: 1574
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:04

Van die vreemde freaks.. waar je niet vanaf komt..

- Ik heb wel eens Nederlands gehebt maar dat hebt niet gehielpt[color=#FF40BF][b]
- Tevens Orun gediplomeerd.

Musiess

Berichten: 1574
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ergrnissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 16:36

Dat mensen in juist de overvolle trein (tijd geleden) mijn gekorfde herderXmastino hond, incl tuigje : niet aaien!

Onverwachts om de hals vlieggen om te knuffelen. Vooral volwassenen die dit deden. Kinderen waren (gelukkig) wat onder de indruk van de korf.

- Ik heb wel eens Nederlands gehebt maar dat hebt niet gehielpt[color=#FF40BF][b]
- Tevens Orun gediplomeerd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie