scanner voor laptop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:11

ik haat usb......

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:27

usb is leuk voor wat geinig apperatuur enzo, maar verder is het een zuig systeem. Veel te traag. Met name als je een gamer bent wil je geen usb muis. Trouwens waarom een muis op usb als er een speciale seriele poort voor is.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 00:10

Ach jullie snappen het toch niet.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 01:32

SuperPepeijn"]
[quote="Prima schreef:
Trouwens waarom een muis op usb als er een speciale seriele poort voor is.
die seriele poort is een stuk trager (155200b/s) dan een usb poort (1.5 Mb/s) . nog een reden is dat een usb poort 1 irq in beslag neemt en een seriele poort ook, maar dan voor 1 apparaat.
[/quote]

Stel je eens voor dat je moederboord 1 usb poort heeft en je hangt er vijf apparaten aan, ga dan eens gaimen over internet. USB 2.0 is wel goed, maar dat begint net. Video is met 12 mbit ook te traag.

Als jij 1.5 mbit (topsnelheid) snel vindt, maar goed. Ook als je adsl over zo poedersuiker usb hebt lopen, wordt het allemaal heerlijk traag als je een usb muis hebt of je hebt een ander soortig ding hangen aan de usb. Delen van resources. Kweet dat het 10 keer zo vlug is als serieel. Maar voor een gamer, heb ik me laten vertellen, is het dan allemaal te traag en reageerd die muis minder lekker op usb als op ps2.
Vergelijk maar een een usb drive met een simpele ata100. Usb is gewoon traag. Zoek maar op internet.
Scanner en printers werken gewoon traag over usb helemaal als de resourve geshared wordt.

Meer weet ik er ook nie van.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 17:39

SuperPepeijn"]
[quote="Prima"]Als jij 1.5 mbit (topsnelheid) snel vindt, maar goed.
[/quote]ok maar wat vind je dan van de snelheid van 0,14mb/s van de voor de jou zo geweldige seriele poort? Lachen
[quote="Prima"]
..Maar voor een gamer, heb ik me laten vertellen, is het dan allemaal te traag en reageerd die muis minder lekker op usb als op ps2.
[/quote]niet alles geloven wat je vertelt wordt. usb is veel sneller dan serieel.
[quote="Prima schreef:
Vergelijk maar een een usb drive met een simpele ata100. Usb is gewoon traag. Zoek maar op internet.
ja duh. atm over glasvezel is nog sneller.
Citaat:
Scanner en printers werken gewoon traag over usb helemaal als de resourve geshared wordt.
wel eens een printer over seriele poort gehad? Lachen
[/quote]

Luister nou. Usb is een gedeelt medium. Als er 1 device schreeuwt dan moet een ander zijn bek houden. Met name als je dus internet over usb hebt en je muisje hangt er ook aan, dan moeten ze dezelfde resources delen en wachten opelkaar. Dat maakt het zo traag(gamen over i-net met usb heeft dus geen zin). De maximale doorvoer snelheid haal je toch niet (hooguit de helft).
Toegegeven, gewoon een printer of alleen gewoon een muis, dan is het perfect. Alleen usb wordt nog te vaak voor grotere dingen gebruikt dan waar het nu voor geschikt is. Hetzelfde geldt voor meer en mindere mate ook voor wireless lan.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 00:06

Rommie, niet op de oudere laptops, daar heb je er meestal maar 1.
Veel mensen proberen dat wel ja.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 00:23

Da's waar!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Briiet, carineken, Dnies90, Esmee_RS, fleurtjeuh, JustMyZtje, kamsel, koenlover, lenaa_tje, love_mandy, Marocje, Nickeltje, Roosch, rosalie_a, StonedRomy, Xanthippe, xSannee en 165 bezoekers