BIBBER morgen uitslag !!! hoe laat???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 19:27

ik ga vragen of ze me op de mobiel willen bellen, moet ik morgen ff naar school bellen. Hopelijk kan het dan nog geregeld worden. Ik wil nl met mijn vader naar Lage Vuursche gaan, en dan neem ik de mobiel mee, en dan zit ik ergens midden in het bos als ze me het grote nieuws gaan vertellen. Hopelijk is het goed nieuws, anders kan ik het er gelijk 'uitrijden'....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 19:36

ik ga overmorgen trouwens. Dan krijg ik ook de uitslag. Ga anders overmorgen ook. Ik weet nog niet hoe laat ,maar dan pb ik je wel ff... Of mag je m dan niet mee nemen? Zou wel leuk zijn. Wij zetten ze meestal bij de Vuursche binnen en dan eten we een hapje, en dan weer terug...
IK MOT NOG WACHTEN EN IK WIL NIET WACHTEN, IK WIL HET WETEN, EN WEL NU METEEN...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Bloodymary, Gea99, IlBuono, Jara, JoyenUnory, Klis, Ponytante, XxLiEsJuHhxX, xxmichellexx, YvonneV en 49 bezoekers