Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:31

Pfoeh wat een ellende he.....Voelen en weten ligt nu mijlenver uit elkaar.

Ik ben na 7 jaar uit elkaar gegaan, maar na 1,5 jaar zijn we weer bij elkaar gekomen ;-). Ergens altijd hoop gekoesterd en hij ook, maar het ging toen niet meer wat nu juist wel lukt!

Maar goed, daar heb jij nu niets aan....

Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. Hele leven op z'n kop, maar als ik terug kijk is het het waard geweest (ook als het niet meer was goed gekomen) veel geleerd, veel gedaan, veel fouten gemaakt en juiste keuzes gemaakt. Ben veel rustiger, zelfstandiger en evenwichtiger. Het heeft mij als mens in ieder geval een enorme ontwikkeling gegeven.

Tips heb ik niet ect behalve dat je de tijd moet nemen om uit te huilen. Lieve mensen om je heen moet verzamelen en probeer bezig te blijven. Doe dingen die je anders niet had gedaan om erachter te komen dat het inderdaad niets aan is of wellicht juist leuk!

En blijf vooral trots op jezelf. Ga je eigen leven organiseren en recht je rug. Geen enkele man wil een hoopje ellende. Niet als partner, maar ook niet als een gewone vriendin. Dus als je hem in je leven wilt houden, laat dan juist zien dat je zonder hem kan. Als hij het waard is sluit hij wel weer aan, als vriend, partner of kennis.

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..


Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 08:01

Ik lees ook korte rouwprocessen hoor, ik ben echt 1,5 jaar vreselijk verdrietig geweest. Heus niet non-stop, maar met flinke dips. Het eerste half jaar was het ergste...zeker, maar het heeft me 1,5 jaar gekost om echt weer een beetje in balans te komen

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 07:49

Uhhmmm schizofrenie is echt iets heel anders dan een gespleten persoonlijkheid. Dat past meer bij een meervoudige persoonlijkheidsstoornis ;-) Dat even terzijde...

Even inhakend op uit elkaar, bij elkaar.....Mijn relatie is na 7 jaar stuk gegaan. Hij is helemaal los gegaan qua vrouwen, had al snel ook een nieuwe relatie, zat op datingsites, etc, echt heel triest :+ Maar inderdaad zijn mannen, hij wilde (zo zei hij) echt vrijgezel weer zijn, maar had vervolgens binnen 3 maanden een relatie en woonde al snel samen, ja dat doet vreselijk zeer, maar dit is inderdaad hoe veel mannen omgaan met hun verdriet.

Overigens zijn wij na 1,5 jaar wel weer bij elkaar gekomen. Beiden een relatie weer achter de rug, maar elkaar emotioneel nooit los hebben kunnen laten. Overigens denk ik er juist positief over dat dit allemaal is gebeurd. Ik ben ervan overtuigd dat we er sterker uit zijn gekomen, maar het is inderdaad heel lastig om dan ook echt met blik vooruit te kijken (i.p.v. verwijten blijven maken, wantrouwen blijven hebben etc) Het heeft mij als persoon veel sterker, zelfstandiger en bewuster gemaakt en de relatie veel evenwichtiger.

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat je hem terug moet nemen, maar je weet niet wat de toekomst brengt. focus je op jezelf en op de dag, kijk niet teveel achterom, maar ook niet vooruit. Dag bij dag, stap voor stap. Eerst jezelf terug vinden en wat de toekomst voor je in petto heeft kom je wel achter.

Ben het wel eens dat je nu beter op verstand kan varen dan gevoelens, want die gevoelens zijn net een rollercoaster die je misleiden. Waarmee ik niet wil zeggen dat je er geen ruimte voor moet geven.

Feelings are time travellers oftewel, ze reizen je altijd achterna. Je kan ze niet negeren, verstoppen of verbloemen.

Na 1 maand over iemand heen zijn kan ik me emotioneel ook niet voorstellen en je hoeft er toch niet overheen te zijn? de ergste schok is weg, maarje zal nog best wat fases doorgaan voor je echt los van hem bent en pas dan weet je of hij een plek heeft in je toekomst of pas dan kom je iemand tegen die een nieuw plekje verdiend.

lief zijn voor jezelf!

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 07:54

Intuïtie zie ik inderdaad ook als een los iets, dat onderbuikgevoel of fingerspitzengefühl

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:29

Die ga ik onthouden Sunrise want daar zit denk ik zeker waarheid in

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, alweerkwijt, BingBot, Carowl, F_Orumster, Firegirl, Frummel01, GoogleAdsense, Jintexx, Laj1, Lanoca, Leukertje, lindo, Marjo, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Selina, Siebel, Silly_Woman en 66 bezoekers