Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:24

Bus die te vroeg kwam waardoor ik die gemist had en een tijd kon gaan wachten op de volgende bus :+
Nou is dat geen ramp, maar ergerde me er wel ff aan. Was netjes op tijd en dan alsnog de bus gemist....


1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 22:59

Ik ergerde me aan de troep op mijn bureau :') kon amper mijn bureau meer zien. Dus k was maar eens een schoonmaakactie gaan houden :') nu herken ik mijn bureau niet meer terug haha moest echt wennen. Had voor en na foto gemaakt :')
Ik probeer het zo te houden, maar waarschijnlijk ligt het binnen paar dagen weer vol.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 07:02

Nayomie schreef:
Ik ben nu wel benieuwd geworden hoe het eerst was en hoe het nu is :+

Zoals iedere ochtend erger ik me aan de kou. Is vreselijk om uit bed te komen. ^)


Voor en na:
Afbeelding Afbeelding
Ja is studentenkamer dus ik eet op mijn kamer, dus er staan altijd borden als ik geen zin/tijd heb om af te wassen _O- Zorgt er wel voor dat ik daarna sowieso moet afwassen, omdat er geen plek meer is of de borden op zijn.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 06:38

Ik erger me nu aan dat ik geen oog dicht heb gedaan vannacht door de warmte en dalijk nog tentamen moet maken :') (gelukkig meerkeuze, dus kan gokken evt.) en vanavond ook niet vroeg naar bed kan omdat ik moet oppassen xD
En ik heb flinke muggenbulten op mijn bovenbeen doordat ik spook moest spelen tijdens een spooktocht in een bos tijdens een kamp :') Flink irritant.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 06:55

Ik had me gisteren geërgerd aan drukte op stage en een mede-stagiaire die me nog meer overprikkeld maakt door haar gedrevenheid /praatjes. O:) Sinds zij er is is er veel minder relaxte sfeer :')

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:10

Dat een laminator op stage ineens verdwenen was, waardoor ik een sessie met een client niet kon uitvoeren :') hij is nog steeds niet terecht.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:47

Net op een stukje waar ik met de auto normaal 15 minuten over doe, voor letterlijk ieder stoplicht stil moeten staan en soms zelfs 3x voor hetzelfde stoplicht moeten stoppen. Super druk op de weg door dit rotweer, 35 minuten onderweg geweest. Daardoor kwartier te laat bij oppasgezin (al vonden die het niet erg gelukkig, waren zelf ook wat laat). Ik ergerde me kapot aan die stomme stoplichten :P

En ik ergerde me alweer aan de reclame van Tele2, super irritant is die.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, amy495, angrywolf, Annienke, Caboby, chanelle14, ellen05, Geerten, GrapeshotBot, judithje, MuffinX, Roosch, SamElisa, Shari_B, Tigress, Xyris en 58 bezoekers