SPW, iemand ervaring mee?? (rijmt ook nog :P)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 11:54

hoi hoi,

Ik zit er beetje over te denken om volgend jaar (als het CIOS niks wordt) SPW te gaan doen, maar nu vroeg'k me af of er toevallig mensen zijn hier die dat ook hebben gedaan en hoe ze het vonden enzo.

Alvast bedankt als je hier op reageert!!!!

Groetjes,
Bartje


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 13:05

zoiets hoorde ik idd ook van een meisje dat ook de Metro-cursus doet, dat als je gewoon keertje chagrijnig kijkt dat het dan al meteen zo is van:"wat is er?? wil je er over praten?" en dat soort gedoe..

en daarom was'k ook wel benieuwd wat anderen er van vinden die het al hebben gedaan...

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 14:15

Jomanda cursus??? Verward Scheve mond\

best erug eigenlijk als je een 3 / 4 jarige opleiding moet volgen om dan uiteindelijk iemands hoofd aan te raken en zeggen dat die persoon is genezen Haha!


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 20:28

maar verder niemand die SPW heeft gedaan.. of doet op moment??? Scheve mond\

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 10:24

Ik heb net een tussengesprek gehad en nu is het idee om SPW te gaan doen eigenlijk weer een beetje weg.. Omdat ik volgend jaar sowieso het CIOS nog eens ga proberen kan ik beter een opleiding kiezen die daar al beter bij past, bijvoorbeeld iets waar je Recreatie medewerker mee kunt worden ofzo.. maar moet dus nog maar ff gaan uitzoeken wat het nu wel wordt.. dacht da'k bijna klaar was daar, maar kan me daar best in hebben vergist eigenlijk Verward

agh jah! laten we zeggen dat het voor mn eigen bestwil is Tong uitsteken (waarom zit ik dan hier nu thuis terwijl ik daar hoor te zitten.. Verward mmhhzzz. Tong uitsteken)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie