Voor verjaardag TATTOO en PUP!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Voor verjaardag TATTOO en PUP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 23:10

werd 2 oktober 19 en kreeg van mijn broer en schoonzusje een aanbetaling voor tattoo,gisteren gegaan,z'on soort keltisch teken is 't geworden,als je je hand dwars legt zo breed en hoog is ie ongeveer,duurde 3 kwartier hij is helemaal zwart met schaduweffecten,deed wel wat zeer,was nog te doen,echt leuk is 't natuurlijk niet,maar ben er erg blij mee,is nu nog wat beurs.

Verder had ik geld voor verjaardag gehad en mountainbike en van het geld heb ik een pup gekocht,was niet de bedoeling maar werk op maandag bij dierenarts en kwamen mensen binnen met toen nog kwiebus,ziet er uit als jack russsel 9 weekjes,een mannetje 3 kleur,ze hadden hem voor hun dochter gekocht maar die wou helemaal geen hond,dus hadden hun hem in huis alleen waren hun al 70 dus niet meer in staat om goped voor hem te zorgen,dus we hadden een paar dagen anders ging hij naar het asiel,dus gelijk ouders gebeld en lief aangekeken,en als het klikte met onze andere 5 jarige vrouwtjes russel was het goed,het klikte gelukkig dus nou hebben we een hondje er bij,hij heet nu kobus,vonden kwiebus niet leuk maar hij luisterde al aardig naar die naam en dit lijkt er erg op.

dus was leuke verjaardag!de mensen op stal hadden mijn boxen gemest en 4 witte bandages gegeven Lachen was leuke dag!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 09:39

Gefeliciteerd alsnog..
Waar zit die tatouage....ben nieuwsgierig...


hoef overigens geen details over de ondeugende plekjes Knipoog