voel me naar...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

voel me naar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 10:41

hoi,
ik heb nu zo'n naar dubbel gevoel. Ik krijg een paard van mijn ouders, heel lief beest, ben ik echt heel heel blij mee.

Maar nu heb ik gisteravond iets gehoord over de ex van een vriendin van mij, van mijn eigen vriend, waaruit blijkt dat die vriendin en ik allebei ontzettend in de maling zijn en worden genomen. Dus nu voel ik me evengoed nog k*t. Ik heb ontzettende zin om stennis te schoppen, ruzie te maken en dat zal waarschijnlijk ook wel weer gebeuren, maar ja, ik wil ook weer geen ruzie met mijn vriend, met die ex van mijn vriendin heb ik ook al ruzie... Wat een drama allemaal!!
Maar goed, dit is niet zo leuk, wordt er een beetje chagrijnig van, dus vrolijk me maar even op als jullie willen!!

xx Nyn

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:00

Hoe bedoel je met in de maling zijn of worden genomen. Gaat ie vreemd? Of wat dan ook. Ik snap dat je je rot voelt. Confronteer hem ermee. Vertel hem wat je hebt gehoord. Als het goed is kun je hem vertrouwen, maar zo niet........ Ik heb nog wel wat gruwelijke tips maar die vertel ik niet in dit topic Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:19

Ik kan me hier nog niets bij voorstellen. Kun je iets specifieker zijn?

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 20:48

Laat maar, ik kan het niet allemaal gaan uitleggen, het is te ingewikkeld. Errug lastig allemaal. Bedankt!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 10:28

Sterkte in ieder geval!