ah wa lieeeeefff....

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 12:06

Vandaag zijn de pimpelmeesjes uitgevlogen. Enneh, ik heb een paar onduidelijke donsbolletjes tussen het gras gefotografeerd. Paps & Mams waren totaal niet onder de indruk van dat turqois/blauwe monster met fototoestel op minder dan 1m afstand. Kwamen gewoon hun bolletjes volproppen. IK heb een tijdje vertederd staan kijken en heb daarna de 2 drollies (het waren er in totaal een stuk of vijf, maar deze 2 bleven bij elkaar plakken) weer met rust gelaten. Paps en Mams wilden niet lekker poseren, dus die staan nét niet op de foto (vloog weg!), maar drol & drollie wel uiteraard... Ah wah lieeeeeeeeef, is dat zeg...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 15:38

[img]../upload/26/pimpkuikens1.jpg[/img]
dat zijn ze... de bovenste zette het eerst een keel op, waardoor paps en mams hem voerden (is een prikkel, ze voeren alleen een kabaalkleuter). Daarna zette de onderste (was ook een beetje nat, zat zich eerst druk te poetsen) eenk eel op en hupte achter broerlief (of zuslief) aan, kreegie ook eten...

echt zo cuties Lovers Lovers Lovers vin ze zo lieeeeeeeffffff...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 16:25

zijn dit nou ook kuikens eigenlijk? Dacht t wel he, maar toen ik ze moest namen (de foto's) twijfelde ik opeens. Heb ze tohc maar lekker kuiken-naampjes gegeven...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie