hoe ver gaan om mooi te zijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:15

Of je het mooi vind of niet, daar mag iedereen zijn mening over hebben. Om deze mensen uit te sluiten van medische hulp Verward lijkt me een beetje krom...zo kan je alles wel doorvoeren... moeten mensen die een auto-ongeluk hebben gehad dan ook maar 'thuis genezen' als ze dit ongeluk zelf veroorzaakt hebben?
Mensen die een hartaanval krijgen omdat ze veel te veel overgewicht hebben?
Ik heb geen navelpiercing en ook niet idioot veel overgewicht Haha! maar draag wel lange smalle hakken, omdat ik dat mooi vind. Als je dingen als kleding en schoeisel gaat uitsluiten omdat het slecht voor je is dan mogen ze al het syntetische ondergoed afschaffen, dan mag niemand meer strakke broeken dragen en loopt iedereen op gezondheidssandalen? Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:19

Mmm om maar niet te spreken van mensen die zichzelf dingen aandoen vanuit psychische nood.. 'heb je zelf gedaan, de huisarts heeft het zo druk, hier, een tube betadinecreme en nooit meer doen he?'

Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, ComscoreBot, conejo, Elastiek, ferropaard, Googlebot, GrapeshotBot, Isab123, KDS, Kimberley_, Koekie_186, Laarvv, lgw, limagirl, Lizenlotte, Lizzy__87, Loreke2, m8eld, MieLo, Pluisje1998, Queijo, Renee1991, Rox87, S_Figo, Suky, tengeltje11, Whisky00, xPabloBokt, xSuuzerd, Yom en 66 bezoekers