LPF-stemmers: spijt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

LPF-stemmers: spijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 09:59

Een oprechte vraag na alle heftige discussies destijds rondom de persoon Pim Fortuyn en daarna over de inhoud van de LPF. Je hoort nu dat de polls uitwijzen dat ze als er nu verkiezingen waren nog maar 7 (!) zetels zouden krijgen, en ik geloof zelf dat de LPF niet zo beroerd is (al zou ik er nooit op stemmen) maar dat een aantal clowns het vooroordeel van mensen zoals ondergetekende wel erg aan het bevestigen zijn. Ik ben heel benieuwd hoe mensen die destijds besloten hebben toch op de LPF te stemmen (of dat ernstig overwogen hebben) daar nu over denken en welke toekomst ze voor de LPF ziet weggelegd. Maken ze de vier jaar vol?


Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 11:08

vvtjuh"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Je mag gerust weten dat ik er niet op heb gestemd. Puur omdat ik niet wist wat er zou gaan gebeuren op het moment dat de 'leider' wegviel.


Je denkt echt dat het onder Pim zn leiderschap anders gegaan zou zijn? Dat veranderd het denkpatroon van de mensen achter en naast hem echt niet hoor.
[/quote]

Dat weet ik wel zeker ja!! Had je tenminste 1 geaccepteerd leider gehad en niet 10 man die vechten om het leiderschap.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 10:26

Wijnschenk opzouten, lijkt mij persoonlijk een goed begin.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, chinnie, dinek123, goesju, Gwenvd, hedjuhhh, jmvdh, Ladyson, leanneXXnona, Maanon_, maessie, miamivice, SemrushBot, Snoopysnoep, tengeltje11, Theseus en 168 bezoekers