Ja ik ga weer zwemmen en dus stoppen met roken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Ja ik ga weer zwemmen en dus stoppen met roken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 22:39

Ja na bijna 6 jaar ben ik er weer aan toe nadat ik de zwemtraining van aukje had gezien en hun de baantjes zag trekken eergisteren ehb ik gisteren meteen opgebeld wanneer ik weer kon beginnen. Ik vandaag een zwembroek gekocht en ga morgen avond meteen lekker zwemmen! En omdat ik begin met zwemmen moet mijn conditie weer bijkomen dus ga ik stoppen met roken! Dit pakje shag is bijna leeg en daarna stop ik er dus mee en deze keer meen ik het echt!


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 22:52

haha nu nog kijken of dat gaat lukken want dit heb ik al vaker gezegd maar nu wil ik ook echt want mijn conditie gaat met een vette lijn omlaag en dat moeten we niet hebben. Vroeger zwom ik makkelijk 4 keer het zwembad op en neer maar nu 1 keer en dan is het op dus denk ook dat dat grootendeels met het roken te maken heeft.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 22:55

nou ik heb gezwoomen en ik heb me ook niet effe kramp ofzo dan! paasei! Maarja ik heb al sinds 5 uur geen sigaret meer aan geraakt dat zijn nu al 6 uur lang!!


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 16:43

alleen wil ik nu wel als het gaat weer na en tijdje als mijn conditie weer goed is wedstrijden gaan zwemmen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Articuno, ChanelR, chinnie, EmptyWords, Floko, GrapeshotBot, Iepoetjuh, iirrssjjee, janneke_S, Jive03, Koekie_186, nano, nick_en_ik, Polarize, Sanniejtjuh, Saranghea, Theseus, Varekaj en 207 bezoekers