Nachtmerries, tips?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BenteMaxime

Berichten: 1115
Geregistreerd: 07-08-12
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:45

Ik heb ook precies dit.
Heb afgelopen jaar veel stress gehad over school omdat ik tot 2 x toe de verkeerde opleiding gekozen had en droomde dus ook vaak dat ik op een school (onbekende school) en dus ook door (onbekende) mensen op die school werd achtervolgt. Wel droomde ik steeds door totdat ik eraan ontsnapt was en werd niet tijdens de 'vlucht' wakker.
Zelfs heb ik een keer gedroomd dat ik achtervolgt werd op mijn éigen school, met dezelfde docenten (ook altijd degenen waar ik de problemen mee had of waar ik bang voor was). Die waren zeer angstaanjagend en ben daar ook nog dagen van in de ban geweest, steeds als ik de desbetreffende docent zag op school.
Tijdje niet gehad, nu weer wel. Ook op scholen terwijl ik nu gewoon op de opleiding zit waar ik al meteen de eerste keus van had moeten maken, maar nu word ik niet alleen achtervolgt op school en door de docenten/leidinggevenden op school. Zoals gisternacht werd ik achtervolgt door de politie in een onbekend huis en het was 's nachts. Schrik dan altijd wakker en vind dat echt heel vervelend..

Wat je ertegen kan doen, ik weet het niet.. Zelfs nu ik weet dat ik op de goede plek zit en geen stress meer heb over school krijg ik nog dit soort dromen..
Ik ga in ieder geval even volgen, misschien kom ik hier een goede tip tegen!

(Wel heb ik net na de zomervakantie in een diepe put gezeten, misschien dat het daarmee te maken heeft?)

"Some things are easier to write than say."


BenteMaxime

Berichten: 1115
Geregistreerd: 07-08-12
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:08

Wou net wat gaan opzoeken over lucide dromen. Maar nu durf ik niet meer :+

"Some things are easier to write than say."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, _Nancy, Amazonbot, ComscoreBot, GiGi_90, Ipsiedipsie, Saaams, Sabbientje, supervon78, TessaM, TheNovelist en 123 bezoekers