Ik verveel me

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 22:22

Werken :Y)

Ik geniet er juist van, als alles zo loopt volgens planning <3 vaste ritme vind ik echt niet erg! Ben het verbouwen van ons huis echt spuugzat. T is een hele nieuwe stap in ons leven, maar pfff wat een werk. Ik verlang stiekem terug naar de rust hihi

Leuke uitjes plannen kan ook helpen :) dat je afspreekt dat je minimaal 1 keer in de maand iets anders gaat doen; misschien een dagje klimmen, etentje of spontaan een fikse wandeling maken met je vriend of vriendinnen
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 23-12-13 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt


vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 22:31

Je bent 18 en hebt daar je ouders niet meer voor nodig. Maar ik denk dat een psycholoog nog een stap te ver is nu als ik eerlijk ben.
Je zoekt nu iets om je weer te motiveren, te prikkelen :)

Misschien een andere sport? Sinds ik iets compleet anders erbij pak, naast het standaard rijtje dat ik al jaren heb, krijg ik daar extra energie van. Gewoon omdat het zo onbekend nog is voor mij!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 23-12-13 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 22:39

Je hebt ook recreatief turnen :j heb ik ook wel eens naar gevraagd en was geen probleem. En qua spieren? Zolang je beide niet op hoog niveau doet, zul je er weinig van merken :D

Ik zit nu op een gymnastiek club, klinkt heel suf en ouderwets maar o t is zwaar :') ben stuk na zo'n uur! Kost amper wat het is echt heerlijk! Alle saaiheid van het werk eruit zweten :D

Je moet op zoek naar wat jou echt happy maakt weer, even op zoek naar jezelf; je drive weer vinden :)

Doe eens lekker gek! :D Bucket list is ook een goed idee!

Praat er ook over met vriendinnen, misschien hebben zij een leuk idee? Volg een cursus creatief haken van mij part :D
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 23-12-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt


vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Ik verveel me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 22:42

Vliegangst overwinnen, lijkt mij een mooi streven :)

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:36

Psycholoog is vooral bedoeld voor diegene die belemmeringen ervaren in het dagelijks leven. Ts zoekt alleen wat meer uitdaging, naar wat anders en is verder happy met haar leven. Ik zou dan eerder kiezen voor een goedkoop klankbord. Want het is wel normaal om door zo'n fase heen te gaan dat je denkt; is dit alles? :+

Als je zelf al weet wat je motiveert, waar je drive zit, dan kun je wat gerichter dingen ondernemen of opschrijven. Vliegangst overwinnen bv om naar het buitenland te vliegen :)
Cursus fotografie (vraag in je omgeving rond of op bokt wie er ervaring heeft met een cursus in je omgeving)

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:52

Overbehandelen is niet wenselijk, psycholoog vind ik ook echt een stap te ver nu omdat het dichterbij gezocht kan worden. Je moet niet voor elke dwarse scheet naar de hulpverlener rennen natuurlijk. Eerst kijken wat je zelf eraan kan doen en zelf op zoek naar wat meer afwisseling.

Maar goed, ts ziet dat volgens mij ook zelf niet als een logische eerste stap.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 23-12-13 23:55, in het totaal 2 keer bewerkt

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:56

Kun je niet kijken of je ergens een dag mee kan kijken bij iemand die het beroep uitoefent in de richting die jij ook leuk lijkt?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:01

Wat vaak goed werkt, is je netwerken zinvol inzetten. Laat het weten in je netwerk wat je wil, wat je zoekt. Wie weet zegt een oom of tante; verrek, mijn buurvrouw doet dat werk, ik help je wel!

Ik heb binnenkort ook een meeloopdag, waar ik puur door mijn netwerk in ben gekomen. Had ik zelf het verzoek gedaan, was het afgewezen.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Ik verveel me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:05

In 2014 vervalt overigens de eigen bijdrage :)
(En dan moet je even zelf goed kijken hoe je verzekerd bent en hoeveel sessies je kan doen op kosten van de verzekering)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 161 bezoekers