Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561



xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:10

Ik vind dat je je mond moet houden. Het is iets tussen hun. Je gaat al vreemd met hem, als je haar verteld maak je die relatie stuk. Je zou het mij ook niet moeten komen vertellen, ik weet niet of ik zo'n meisje uit kwaadheid een klap verkoop (m'n vriend dan net zo goed, trouwens), want sorry hele nare streek om zoiets te doen. Hij is het ergst maar jij faciliteert hem. Als je slim bent hou je het bij een keer..
Laatst bijgewerkt door xSogno op 22-12-13 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

First love never dies ღ
P & K ღ


xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:46

_San87_ schreef:
Brainless schreef:
Dat vind ik dus niet.
Waarom is degene waar een man vreemd mee gaat net zo fout als hijzelf?
Hij heeft een relatie en zal beter moeten weten.
Ook al komt de hele playboy naakt bij hem op bezoek.


Ik ben het met jou eens, TS zit niet in een relatie, is single en een mogelijkheid dient zich aan. Waarom zou TS niet mogen kiezen voor haar eigen, toentertijd nog verwachte, eigen geluk?

Omdat er nog zoiets is als (zelf) respect?!
Trouwens als hij haar zo graag had gewild dan had hij het wel uitgemaakt met zijn vriendin ipv van vreemdgaan met TS, dus ik zie niet in waarom je benen opendoet voor een jongen met een relatie voor je eigen geluk als je zo verliefd op hem bent. Verliefd ben je, daar hoef je geen seks voor te hebben.

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:59

Als je in bed duikt met iemand die je gebruikt voor seks terwijl je zelf wat anders/ meer wilt dan seks heb je imo weinig zelfrespect ja. Zeker ook weinig respect voor die vriendin.
Dat seks en verliefd zijn dichtbij elkaar liggen weet ik wel, maar je wordt niet verliefd op iemand omdat je seks hebt met diegene. TS zou geen seks moeten hebben met die jongen om hem over te halen, hij had daarvoor al verliefd op haar moeten zijn. En als hij verliefd op TS was geweest, dan had hij gewoon uitgemaakt.
Ja ik vind TS naïef en alles behalve een slachtoffer. Van andermans vent moet je gewoon afblijven, punt. Zo moeilijk is het niet om je beentjes bij elkaar te houden, zijn genoeg vrijgezelle mannen om je lusten op te botvieren.

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:10

_San87_ schreef:
Esmeej333 schreef:
Als je in bed duikt met iemand die je gebruikt voor seks terwijl je zelf wat anders/ meer wilt dan seks heb je imo weinig zelfrespect ja. Zeker ook weinig respect voor die vriendin.
Dat seks en verliefd zijn dichtbij elkaar liggen weet ik wel, maar je wordt niet verliefd op iemand omdat je seks hebt met diegene. TS zou geen seks moeten hebben met die jongen om hem over te halen, hij had daarvoor al verliefd op haar moeten zijn. En als hij verliefd op TS was geweest, dan had hij gewoon uitgemaakt.
Ja ik vind TS naïef en alles behalve een slachtoffer. Van andermans vent moet je gewoon afblijven, punt. Zo moeilijk is het niet om je beentjes bij elkaar te houden, zijn genoeg vrijgezelle mannen om je lusten op te botvieren.


TS was al verliefd voor ze het bed in doken en dacht dat dit wederzijds was, want waarom zou het niet wederzijds kunnen zijn, toch?

En dat je niet verliefd wordt op iemand omdat je er seks mee hebt, klopt ook niet. Want dat is zeker weten heel goed mogelijk (levend voorbeeld zit hier).

Als TS logisch na had gedacht dan had ze het geweten dat hij niet verliefd was, dan had hij het namelijk gewoon uitgemaakt met zijn vriendin. Simpel als that, niets ingewikkelds aan.

Hoho, geen woorden in mijn mond leggen. Als twee vrijgezelle mensen seks willen hebben voor de seks, prima, dat kan ook (weet ik zelf ook). Als je weet dat de ander relatie heeft blijf je er gewoon af. Ja, die jongen is degene die het slechtst is, maar dat maakt haar geen slachtoffer. Beentjes gesloten houden, heel simpel.
Als je laat gebruiken voor seks terwijl je zelf iets anders wil dan alleen seks, dat vind ik ook een beetje dom. Je koopt iemand niet om met seks, seks gaat er niet voor zorgen dat iemand opeens wel verliefd is. Als een van de twee wat anders wilt dan de ander moet je gewoon niet met elkaar in bed duiken.

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:25

_San87_ schreef:
Ik leg jou geen woorden in de mond, ik weerleg enkel iets wat jij zegt.

Niet alle mannen zijn zo simpel en maken het eerst uit, kan verschillende redenen hebben, niet dat ik dat goed wil praten. Ook daar heb ik ervaring mee. Hij koos uiteindelijk wel voor mij. Lucky me :'). Nou ja, toentertijd wel.

Je weerlegt helemaal niets.

Dat je emoties hebt wil niet zeggen dat je niet meer kan nadenken, we zijn geen apen meer. Als ze het niet meteen uitmaken kun je ook wachten, daar hoef je niet met iemand mee voor in bed te duiken. Lekker ik ik ik en de rest kan stikken instelling. Je kan mensen ontzettend veel pijn doen, en ze schaden voor een lange tijd.

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:35

Brainless schreef:
Dan maakt het toch niet uit, of hij iemand tegenkomt waarmee hij naar bed wil: of hij het gelijk doet of eerst uitmaakt (sorry, ik heb iemand gevonden waar ik liever mee het bed deel)?
Pijn doet het dan toch.

Het beste is natuurlijk dat iemand het uitmaakt op het moment als degene het niet meer ziet zitten (bv omdat hij niet meer van je houd), het is nooit leuk dat iemand wacht totdat hij iemand leukers tegenkomt.

Nou het maakt wel degelijk een verschil of mijn vriend eerlijk tegen mij zegt dat hij verliefd is op een ander of er komt een of andere troela aan de deur vertellen dat ze mijn vriend gebatst heeft. Eerste getuigd stuk meer gesprek.
Heb je het wel eens meegemaakt? :)
Iemand die bedrogen is kan ontzettend controlerend en jaloers worden in een nieuwe relatie, wat weer een vervelende druk brengt op een nieuwe relatie. Het is echt een naar gevoel om te weten dat iemand van wie je denkt dat hij ontzettend van je houdt recht in je gezicht staat te liegen en bedriegen.
En ja, dat de schuld van die jongen, maar ik vind niet dat je daaraan mee hoeft te werken.

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:43

Jij zegt dat je van seks niet verliefd kan worden:

Citaat:
maar je wordt niet verliefd op iemand omdat je seks hebt met diegene.

Dat is dus onzin, zoals ik in mijn eerste bericht al zei. Een persoon kan heel goed verliefd worden na seks, ook al is het maar een ONS'je.

En nadenken kan inderdaad iedereen. Maar TS is niet de eerste persoon die een lack of judgement heeft omdat haar emoties (die hij bevestigde in de eerste instantie!!) haar in de weg zitten.

Dat de vriendin van TS haar scharrel geschaad kan worden door dit hele gebeuren is, sorry dat ik het zeg, niet TS haar schuld en ook totaal haar zaak niet, maar die van TS haar vreemdgaande scharrel. Als je toch rekening moest houden met alles wat een persoon zou kunnen kwetsen dan wel schaden, dan heb je geen leven meer. Toegegeven, het aanleggen met een man die een relatie heeft is niet iets wat ik zou aanraden of per se goedpraat. Maar soms gebeuren dingen. Daar zijn wij allen mensen voor.

Overigens een grappige note, in dit topic zou bijna iedereen ook de schuld bij de minnares (bij gebrek aan beter woord) leggen, terwijl dit op FOK! totaal omgekeerd is, de minnares treft volgens 9 van de 10 geen blaam :D.

[/quote]
Je wordt toch verliefd op een persoon, niet op seks ookal is dit na een ONS?
Ik leg schuld niet bij TS, schuld ligt bij de jongen, maar je moet van bezette mensen afblijven en dat vind ik kwalijk. Je kunt best rekening houden met elkaar, vooral in deze situatie geen overbodige luxe, TS heeft hier ook niks aan, hoe zich nu gedraagt en gedragen heeft.

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:48

Waarom stel je hem geen ultimatum als je het zo graag wil vertellen? Als jij niks zegt doe ik het? Want hoe denk je dat ze reageert? Misschien gelooft ze jou wel helemaal niet en doet hij jou af als leugenachtige bitch. Heb je ook niks aan toch?

Ik snap echt niet dat je het zo graag wilt vertellen.

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:50

_San87_ schreef:
Esmeej333 schreef:
Je wordt toch verliefd op een persoon, niet op seks ookal is dit na een ONS?
Ik leg schuld niet bij TS, schuld ligt bij de jongen, maar je moet van bezette mensen afblijven en dat vind ik kwalijk. Je kunt best rekening houden met elkaar, vooral in deze situatie geen overbodige luxe, TS heeft hier ook niks aan, hoe zich nu gedraagt en gedragen heeft.


Ik heb het dan ook niet over verliefd worden op seks, dat heeft met dit alles niks van doen. Je kan op een andere persoon verliefd worden door seks.

Dan verschillen wij daarin. Ik word niet opeens verliefd van een broodje in de oven, kan me daar ook niks bij voorstellen.
Laatst bijgewerkt door xSogno op 22-12-13 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:55

_San87_ schreef:
Esmeej333 schreef:
Dan verschillen wij daarin. Ik wordt niet opeens verliefd van een broodje in de oven, kan me daar ook niks bij voorstellen.

Dat jij je iets niet voor kan stellen, betekent niet dat het niet mogelijk is. Ik zeg nota bene dat het mij overkomen is.

En een broodje in de oven, seriously :')?

Dat zeg ik ook niet.....
Ja wist zo snel ff niks anders, alsof fietsen zoveel beter is :') .

First love never dies ღ
P & K ღ

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:02

Roosch schreef:
Esmee, het gaat niet om simpelweg het broodje in de oven te stoppen, het gaat om het voorbereiden van het creeëren van het lekkere broodje. En elkaar diep in de ogen aankijken. Of zoiets.
Dan kun je best verliefd worden van de chemie die er dan plaatsvindt. Maarja, ik bak gelukkig al jaaaaaaaren alleen nog maar broodjes met mijn wederhelft dus echt verstand heb ik er niet van. :')

So far so good. Ik denk dat alle neuzen in dit topic wel dezelfde kant op staan, ik hoop dat je wat met het advies kunt, TS.

Ja maar dan gaat er dus een proces aan vooraf, en dat je dan verliefd wordt snap ik, maar ik zou het gewoon niet in m'n hoofd halen om iemand 'om te kopen' met seks. Zo van, eerst wassie niet verliefd genoeg om het uit te maken met z'n vriendin en als ik dan ff met hem in bed duik dan wordt ie wel verliefd. Ik merk dat best veel meiden zo denken, maar heb het nog nooit zien gebeuren.
Maar goed way offtopic.
Ik zou het niet vertellen in ieder geval. Niemand schiet er iets mee op, en dikke kans dat die vriendin je toch niet gelooft. En wat er al eerder gezegd werd pas maar op, want bij zou je ook niet helemaal veilig zijn. Je zou maar net de verkeerde treffen die zoiets verteld....

First love never dies ღ
P & K ღ


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie