Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 12:32

Hallo allemaal,

ik heb het altijd heel erg snel koud. Als ik vervolgens zoek naar truien via webwinkels krijg je bijvoorbeeld:
http://www.hm.com/nl/product/15392?article=15392-J
http://www.hm.com/nl/product/17004?article=17004-C

maar dit zijn toch bijna geen truien te noemen :P dan heb je soms gebreide truien maar of deze zijn bedrukt met elanden, 101 dalmatiƫrs of andere patronen. Of ze hebben knopen en met gebreide dingen als je wilt dat het bij de rest van het lichaam mooi aansluit krijg ik altijd dat het tussen knopen een beetje open gaat staan terwijl de knopen met gemak dicht kunnen :') dat vind ik dan weer niet mooi.

Eigenlijk zoek ik bijvoorbeeld
http://www.large.nl/emp-black-premium-teddy-hoodie-girls-trui-met-capuchon/art_257044/
http://www.large.nl/forplay-airy-girls-trui-met-capuchon/art_198156/
http://www.large.nl/urban-classics-winter-zip-girls-vest-met-capuchon/art_239988/
Deze truien zijn warm, bedekken de nek goed of het is tenminste niet laag uitgesneden zoals je ook met veel truitjes ziet en sluiten goed aan waardoor er weinig wind door kan.

Deze zijn echter allemaal enkel online te bestellen en ik zou heel graag gaan passen. Ik ben van de week iets van 6 winkels binnen gelopen en was er telkens zo weer uit omdat ik niks echt goed warms kon vinden. Verder hebben ze hele warme truien bij de bever en anwb, maar die vind ik allemaal wel heel erg duur :o

Misschien ben ik te kieskeurig, maar wellicht heeft iemand hier wel de gouden tip :D

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 12:40

Sportwinkel is inderdaad een goed idee. Open32 zit hier niet in de buurt.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 13:22

Dat vind ik het oneerlijke :P voor de mannen hangen volop veel warme truien, maar het is toch fijn als een trui bij je zij iets inloopt waardoor je vrouwelijke lijnen houd. Daarbij ben ik klein en zal een mannen s mij nog heel groot vallen.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 13:25

BaileyMix schreef:
Primark? Hebben ze alles!

Wel een goede om even langs te gaan, ben daar enkel is in de zomer geweest. Ik ben kleiner dan 1.60. Ik wil er echt mee naar het werk dus het kan ook weer geen slobbertrui zijn.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 13:34

Was van de week nog bij c en a, maar keek alleen bij de vrouwen en daar was ik dus snel klaar. Misschien inderdaad maar is wat van de mannen passen...misschien valt het mee.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 00:08

inkepink schreef:
ik heb een paar hele lekkere fleecetruien bij de takko weggehaald, kosten iets van 15 euro geloof ik.

Die ken ik niet zal is even opzoeken.


Ik was vroeger skater :-P maar winkels als de britain en andere winkels kennen juist heel goed hun prijzen voor de merken. het is vaak ook wel kwalitatief goed, maar ik zocht meer iets van rond de 30 en niet rond de 60 tot 90 tenzij de trui er echt uitspringt

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 00:58

Die actie van de anwb is wel een goede tip :-) bedankt voor dusver. Ik loop al een tijd met een thermoshirt, dan shirt met lange mouwen en daarover een trui

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 11:18

Ik wou net zeggen wat een gave truien, maar lees aan de reactie er onder al dat het flink prijzig is. Die winkel zit hier wel in de stad.mocht ik eens te veel geld hebben :-P
Edit: lees net op de website dat een van die truien in sale 130 euro is....ik denk dat ik die winkel toch maar over sla

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Antonius, Astrophe, carin0903, GrapeshotBot, III, Jara, Lagonda, NikkiB1991, ReadTheRulez, StalNollie, Suliko, Vjestagirl, VuurVleugels, xPabloBokt en 183 bezoekers