Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 12:32

Hallo allemaal,

ik heb het altijd heel erg snel koud. Als ik vervolgens zoek naar truien via webwinkels krijg je bijvoorbeeld:
http://www.hm.com/nl/product/15392?article=15392-J
http://www.hm.com/nl/product/17004?article=17004-C

maar dit zijn toch bijna geen truien te noemen :P dan heb je soms gebreide truien maar of deze zijn bedrukt met elanden, 101 dalmatiërs of andere patronen. Of ze hebben knopen en met gebreide dingen als je wilt dat het bij de rest van het lichaam mooi aansluit krijg ik altijd dat het tussen knopen een beetje open gaat staan terwijl de knopen met gemak dicht kunnen :') dat vind ik dan weer niet mooi.

Eigenlijk zoek ik bijvoorbeeld
http://www.large.nl/emp-black-premium-teddy-hoodie-girls-trui-met-capuchon/art_257044/
http://www.large.nl/forplay-airy-girls-trui-met-capuchon/art_198156/
http://www.large.nl/urban-classics-winter-zip-girls-vest-met-capuchon/art_239988/
Deze truien zijn warm, bedekken de nek goed of het is tenminste niet laag uitgesneden zoals je ook met veel truitjes ziet en sluiten goed aan waardoor er weinig wind door kan.

Deze zijn echter allemaal enkel online te bestellen en ik zou heel graag gaan passen. Ik ben van de week iets van 6 winkels binnen gelopen en was er telkens zo weer uit omdat ik niks echt goed warms kon vinden. Verder hebben ze hele warme truien bij de bever en anwb, maar die vind ik allemaal wel heel erg duur :o

Misschien ben ik te kieskeurig, maar wellicht heeft iemand hier wel de gouden tip :D

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:34

Kijk eens in sportwinkels :)

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:35

Met online bestellen mag je eigenlijk altijd 2 weken lang de spullen in huis hebben en dan kan je ze nog terugsturen. Passen is dan dus geen probleem :)

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:37


moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 12:40

Sportwinkel is inderdaad een goed idee. Open32 zit hier niet in de buurt.

miekjuhh66

Berichten: 689
Geregistreerd: 18-09-06

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:03

Ik heb vorige week bij de Sting een heerlijke warme trui gekocht voor €29.95!

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:05

Warmte ligt vooral aan het materiaal. Schapenwol bijvoorbeeld is erg warm. Synthetische stoffen voelen vaak dik, maar kunnen alsnog koud aanvoelen omdat ze slecht ventileren. En ja, schapenwol is nu eenmaal duur. Als je er geen bezwaar tegen hebt, kun je op Marktplaats kijken naar warme truien die ook nog betaalbaar zijn.

In mijn ervaring zitten die goedkope truien vaak vol rommel en zijn ze niet echt warm.

Shadow0

Berichten: 43502
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:08

Zelfde probleem hier. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de herentruien van de C&A (a 9,90). Niet echt een strakgesneden model dus (geen taille), maar wel een vrij neutraal model en leuke kleurtjes, lekker warm en precies wat ik zocht.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:12

Ik heb een dikke van de H&M, staat niet meer op de site voor zover ik kan zien. Bij ons hangt hij nog wel in de winkel, is een hele fijne dikke trui.
Only heeft ze ook: http://www.zalando.nl/only-larissa-swea ... z-k11.html
Zalando heeft sowieso wel meer 'gewone' dikke truien :)

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:14

Ik heb het ook altijd koud, ik trek altijd een shirt met lange mouwen aan onder mn trui/jasje. Bovendien draag ik vaak een flinke sjaal, dat helpt ook heel aardig! En probeer je voeten warm te houden.. Nou heb ik zelf altijd koude voeten (ook met dikke sokken), maar hoe minder koud ze zijn ze zijn; hoe minder koud je het zelf ook hebt.

Maar ik heb ook een heel aantal lekkere truien/vesten bij de sting, esprit en g-star vandaan :j allemaal lekker gebreid.

Oreo

Berichten: 2037
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:15

Shadow): Ik heb net gekeken op C&A online maar vind ze niet voor 9,90. Welke heb jij gevonden dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:18


Shadow0

Berichten: 43502
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:20


moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 13:22

Dat vind ik het oneerlijke :P voor de mannen hangen volop veel warme truien, maar het is toch fijn als een trui bij je zij iets inloopt waardoor je vrouwelijke lijnen houd. Daarbij ben ik klein en zal een mannen s mij nog heel groot vallen.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:22

Primark? Hebben ze alles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:23

moonsparkle schreef:
Dat vind ik het oneerlijke :P voor de mannen hangen volop veel warme truien, maar het is toch fijn als een trui bij je zij iets inloopt waardoor je vrouwelijke lijnen houd. Daarbij ben ik klein en zal een mannen s mij nog heel groot vallen.


Is ook oneerlijk :=
Ik ben ook niet groot (169 lang, maat 36/38) maar de heren maat S valt op zich prima. Echt netjes of vrouwelijk zijn ze inderdaad niet, maar voor met rijden en stallen mesten in de winter voldoen ze prima :Y)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:24

Shadow0 schreef:
Zelfde probleem hier. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de herentruien van de C&A (a 9,90). Niet echt een strakgesneden model dus (geen taille), maar wel een vrij neutraal model en leuke kleurtjes, lekker warm en precies wat ik zocht.


Ik heb ook van die heren truien hoor! ze zijn vaak bij mij iets langer en dan heb ik geen blote rug :D ze bevallen super! echt fijn

MiReRe
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:25

Eh...volgens mij kom je in de gemiddelde ruitersportzaak een heel eind.
En als ze nog te duur zijn moet je wachten tot de opruiming.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 13:25

BaileyMix schreef:
Primark? Hebben ze alles!

Wel een goede om even langs te gaan, ben daar enkel is in de zomer geweest. Ik ben kleiner dan 1.60. Ik wil er echt mee naar het werk dus het kan ook weer geen slobbertrui zijn.

Shadow0

Berichten: 43502
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:32

moonsparkle schreef:
Dat vind ik het oneerlijke :P voor de mannen hangen volop veel warme truien, maar het is toch fijn als een trui bij je zij iets inloopt waardoor je vrouwelijke lijnen houd. Daarbij ben ik klein en zal een mannen s mij nog heel groot vallen.


Ja, ik weet het, ik erger me er elke keer ook aan, dat je blijkbaar al niet vrouwelijk genoeg bent voor dameskleren als je gewoon iets wilt dat warm is. (Nou heeft de C&A ook wel een aantal leuke gebreide vrouwentruien. Alleen krijg ik van die gebreide truien altijd last, ik loop dan de hele dag te sniffen van de pluisjes. Schiet ook niet op dus :) )

Winterjassen is soms ook zo'n drama. In een verkeerd modejaar moest ik de XXXXL kopen om een maat te hebben waar ik een trui onder kon en me dan nog kon bewegen. En dat als je je armen omhoog doet, dat dan niet meteen je rug bloot is. :roll: Die jas was duidelijk gemaakt voor de etalagepop en niet voor werkelijk gebruik. Dat heb ik toen trouwens maar niet gedaan.

Maar als je een C&A in de buurt hebt, toch even kijken. Ik heb nu de L en niet de M, dus ze vallen beslist niet groot en ze zien er niet mannelijk uit, maar gewoon neutraal.
En mijn donkerpaarse wil ik nog opleuken met bling, voor de femininiteit. :)

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 13:34

Was van de week nog bij c en a, maar keek alleen bij de vrouwen en daar was ik dus snel klaar. Misschien inderdaad maar is wat van de mannen passen...misschien valt het mee.

LEKKERGEK

Berichten: 998
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:43

Ik heb laatst bij the sting een trui gekocht voor vriendlief. Hij paste hem thuis en vond hem niet lekker zitten. Dus ik heb hem zelf maar gehouden. Je ziet het er niet aan dat het een mannen trui is :)

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:48

Mijn lievelingstrui is een jongenstrui van H&M, maat 170 geloof ik. :D
Staat prima, is heel zachtgeel (denk: iets lichter dan Toblerone), je ziet echt niet dat het een jongenstrui is. :)

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:55

Inderdaad de Sting, daar heb ik ook een hele fijne, echte warme college trui gekocht!

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Waar dikke/leuke en ook nog eens betaalbare truien vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:58

kijk eens bij de britain en andere skate winkels. Die hebben vaak truien en vesten van skatemerken en die zijn stoer(zoals je plaatjes) en toch lekker warm