Illuminatie, wie gelooft erin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:29

Precies, ik ken nauwelijks liedjes die puur gaan over rozen en maneschijn. Betekent niet dat ik ga moorden! Volgens mij is er echt geen één liedje van Rammstein dat zegt 'Ga die en die mensen vermoorden omdat wij dat zeggen' o.i.d. Misschien dat mensen het wel zo interpreteren, maar dat is niet de schuld van de artiest/muziek. Dat is de schuld van het afwijkende brein van de luisteraar/moordenaar.

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:31

Nee hoor haha woon gewoon in Nederland, maar op school is het tegenwoordig erg populair, waardoor we het dagelijks over Illuminati hebben. Wat ik heel vaak hoor is dat Chris Brown nu gehaat wordt door Amerika en haar burgers, omdat hij niet aan Illuminati mee doet . Hierdoor zorgen ze er dus voor dat hij gehaat wordt (Rihanna geslagen etc.) . Wat vinden jullie hiervan ?

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:34

Ik denk dat Chris Brown 'gehaat' (als je het zo kan noemen) wordt omdat hij 1. zijn vriendin slaat 2. Een arrogante zak is 3. talentloze crap produceert 4. een arrogante zak is 5. een arrogante zak is.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:35

Ik wordt oud...
Kennelijk heeft de jeugd weer eens iets gehoord wat interessant klink...
Illuminati doe je niet "aan mee"

canela

Berichten: 1202
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: Bemmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 00:35

BaileyMix schreef:
Ik denk dat Chris Brown 'gehaat' (als je het zo kan noemen) wordt omdat hij 1. zijn vriendin slaat 2. Een arrogante zak is 3. talentloze crap produceert 4. een arrogante zak is 5. een arrogante zak is.

mooi gesproken :')

mies_dummy

Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:36

Ik geloof het niet ik weet dat het bestaat, het is gewoon te overduidelijk tegenwoordig.
Jazeker mensen die erin zitten nemen ook tattoo's ervan omdat het minder geheim is.
op youtube moet je eens opzoeken : Labyrinth of truth. Sommige dingen zijn ver gezocht maar zeker het kijken waard.
her verijkt iedergeval zeker je kijk op de wereld.

mies_dummy

Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:37

LadyMadonna schreef:
Ik wordt oud...
Kennelijk heeft de jeugd weer eens iets gehoord wat interessant klink...
Illuminati doe je niet "aan mee"


Dit komt niet van de jeugd hoor haha alle info die ik er van heb , heb ik van mijn opa die weet er bizar veel over en heeft er ook veel "onderzoek" naar gedaan

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:40

Ik geloof dat we op het "tin foil hat" vlak zijn aangeland....

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:40

Kan iemand een duidelijke definitie van illuminatie geven? Als ik op internet kijk, zie ik bij sommige sites dat het buitenaardse wezens zijn die zich voordoen als mensen? :') :') Nee daar geloof ik niet in.
Dat er dingen gebeuren die wij niet weten? Dat de overheid etc (belangrijke) dingen expres geheim houdt voor burgers? Ja daar geloof ik zeker wel in.

Ik geloof echt wel dat er een deel van waar is, maar al die zweverige verhalen omheen (zoals buitenaardse wezens), nee daar kan ik écht niet in geloven. Dat is iets wat je in series, films en boeken ziet.

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:42

BaileyMix schreef:
Ik denk dat Chris Brown 'gehaat' (als je het zo kan noemen) wordt omdat hij 1. zijn vriendin slaat 2. Een arrogante zak is 3. talentloze crap produceert 4. een arrogante zak is 5. een arrogante zak is.


Wauw prachtig verwoord weer :')
Maar dit bedoel ik dus, je kent hem niet maar krijgt een verkeerd beeld van hem.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:44

Hasiinaaax schreef:
BaileyMix schreef:
Ik denk dat Chris Brown 'gehaat' (als je het zo kan noemen) wordt omdat hij 1. zijn vriendin slaat 2. Een arrogante zak is 3. talentloze crap produceert 4. een arrogante zak is 5. een arrogante zak is.


Wauw prachtig verwoord weer :')
Maar dit bedoel ik dus, je kent hem niet maar krijgt een verkeerd beeld van hem.


Oh, en ken jij hem dan wel? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:45

Eileen_ schreef:
Kan iemand een duidelijke definitie van illuminatie geven? Als ik op internet kijk, zie ik bij sommige sites dat het buitenaardse wezens zijn die zich voordoen als mensen? :') :') Nee daar geloof ik niet in.
Dat er dingen gebeuren die wij niet weten? Dat de overheid etc (belangrijke) dingen expres geheim houdt voor burgers? Ja daar geloof ik zeker wel in.

Ik geloof echt wel dat er een deel van waar is, maar al die zweverige verhalen omheen (zoals buitenaardse wezens), nee daar kan ik écht niet in geloven. Dat is iets wat je in series, films en boeken ziet.


Precies! En er zullen vast wel clubjes bestaan waarin ze praten over dit soort dingen.. Maar geheime organisaties als de NSA die rampen als 9/11 en het zinken van de Titanic expres laten gebeuren om mensen te offeren of te straffen voor hun daden vind ik een beetje te ver gezocht.. ? Al zeg ik niet dat het niet waar is..

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:56

Ik heb er weleens van gehoord en dingen over gelezen al is het me niet echt duidelijk wat het nu is. Het is mij te ingewikkeld.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 07:53

Ohja, de Illuminati bestaad zeker. Het gaat alleen een hele hoop verder dan wat videoclips natuurlijk.
Ook ons koningshuis zit erbij. Leuk om je in te verdiepen.

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 08:29

Hasiinaaax schreef:
Wauw prachtig verwoord weer :')
Maar dit bedoel ik dus, je kent hem niet maar krijgt een verkeerd beeld van hem.


Oh, en ken jij hem dan wel? :')[/quote]

Nee daarom doe ik er ook geen uitspraken over ;)

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:16

Even over die liedjes, vandaar dat ik zei zit op mijn telefoon:


Er waren andere liedjes bij ook van andere artiesten en ook van rammstein waarin gesproken word over de "nieuwe orde" hun deden in hun bewegen ook deze artiesten na. En er was wel degelijk een nummer bij die tussen de regels door een soort opdraagt dat christenen vermoord moeten worden.

Dat je niet spoort in je bovenkamer. Absoluut!

Ik heb ergens een dvd liggen en het gaat vooral om de "nieuwe orde" waar weer the Beatles onder vallen.

Hun hebben op een aantal cd hoesjes oa Hitler staan en een satanist.

Moet ik even kijken waar ik die dvd heb gelaten.

En hoe hij heet. Gaat ook nog om andere dingen maar vooral over hoe muziek onze hersens kunnen misleiden etc.

Er zijn namelijk ook liedjes van the Beatles die lijken over God te gaan etc. Terwijl er dan heel snel tussendoor even lof gedaan word aan satan.

Dus ik zal even voor jullie zoeken.

Overigens hoop ik wel dat iedereen elkaar hier in zijn waarde laat en niemand elkaar een mening op gaat lopen dringen.

Ik wil namelijk heel graag weten waarom iemand er niet in geloofd en waarom haha.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:45

De verborgen boodschappen bij de Beatles gaan over de vermeende dood van Paul McCartney...
Hitler staat nergens op (of hij moet op sgt pepper staan, maar dat geloof ik niet

Cerera

Berichten: 441
Geregistreerd: 06-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:01

Hasiinaaax schreef:
Nee hoor haha woon gewoon in Nederland, maar op school is het tegenwoordig erg populair, waardoor we het dagelijks over Illuminati hebben. Wat ik heel vaak hoor is dat Chris Brown nu gehaat wordt door Amerika en haar burgers, omdat hij niet aan Illuminati mee doet . Hierdoor zorgen ze er dus voor dat hij gehaat wordt (Rihanna geslagen etc.) . Wat vinden jullie hiervan ?

Wat een afgang voor de Illuminatie als ze zich tegenwoordig met dat soort zaken bezig zouden houden :')

Cerera

Berichten: 441
Geregistreerd: 06-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:07

MarZarascha schreef:
Eileen_ schreef:
Kan iemand een duidelijke definitie van illuminatie geven? Als ik op internet kijk, zie ik bij sommige sites dat het buitenaardse wezens zijn die zich voordoen als mensen? :') :') Nee daar geloof ik niet in.
Dat er dingen gebeuren die wij niet weten? Dat de overheid etc (belangrijke) dingen expres geheim houdt voor burgers? Ja daar geloof ik zeker wel in.

Ik geloof echt wel dat er een deel van waar is, maar al die zweverige verhalen omheen (zoals buitenaardse wezens), nee daar kan ik écht niet in geloven. Dat is iets wat je in series, films en boeken ziet.


Precies! En er zullen vast wel clubjes bestaan waarin ze praten over dit soort dingen.. Maar geheime organisaties als de NSA die rampen als 9/11 en het zinken van de Titanic expres laten gebeuren om mensen te offeren of te straffen voor hun daden vind ik een beetje te ver gezocht.. ? Al zeg ik niet dat het niet waar is..

De theorie dat de Titanic eigenlijk de beschadigde Gigantic was, die van naam veranderd is omdat de bouw van de Titanic vertraging had opgelopen, en ze toen onderdelen van de echte Titanic op de beschadigde Gigantic hadden geplaatst en hem toen hebben laten uitvaren als de Titanic, en dat die Titanic vervolgens gezonken is omdat de beschadigingen niet goed hersteld waren geloof ik wel. Vind dat daar best overtuigend bewijs voor was, alleen niet volledig omdat dat onderzoek gestaakt/in de doofpot gestopt is. (Zou ik overigens ook doen als regering, man wat een blunder) Maar dat de Illuminatie daar wat mee temaken had? Neh, waarom? :+

Cerera

Berichten: 441
Geregistreerd: 06-11-13

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:26

Om even volledig terug te komen op de vraag van TS: Ik geloof in de Illuminatie, die dingen zouden doen als de schandalen rond het Christendom beschermen (oa de inhoudt van de kelders van het vaticaan), ik geloof in de Illuminatie die mensen die te invloedrijk worden in deze wereld, zoals Kennedy, opruimen omdat ze een gevaar voor hen zijn, ik wil zelf nog wel geloven dat de Iluminatie invloed heeft op wie er aan de macht komt in invloedrijke landen (Amerika, Rusland etc) maar daarmee houdt het wel zo'n beetje op. Ik geloof niet in Illuminatie die hun kennis van buitenaardse wezens krijgt, ik geloof niet in Illuminatie die oorlogen uitlokt om chaos op aarde te creeeren, ik geloof niet dat de Illuminatie de economische crisis bewerkstelligd heeft om de wereld ten onder te laten gaan en ik geloof al zéker niet in de Illuminatie die in de media zegt dat Chris Brown Rihanna geslagen heeft omdat ze hem zo graag bij hun cluppie willen hebben :')

Domi_94

Berichten: 2046
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:32

Ik geloof wel dat er iets is als 'Illuminatie'.
Ik heb vooral het idee dat er in de (internationale) politiek onderling afspraken worden gemaakt en dergelijke.
Maar dat er buitenaardse wezens zijn, dat gaat mij dan weer een beetje veel te ver.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:51

Sunrise; Verwijzingen naar een zogenaamde satan hoeven niet perse op illuminatie te wijzen he. Neem nou 'Sympathy for the Devil' van de Stones. Duidelijk een soort kleine lofzang over een duivel, maar illuminatie? Natuurlijk niet! Dat soort dingen dat de Stones, de Beatles en eigenlijk iedere wel presterende 60's band deed, is geen illuminatie maar puur sarcasme; En dat verkocht! Eindelijk, na eeuwen eeuwen braaf mee gaan met wat je als burger werd voorgeschoteld, mócht je kritiek hebben op de maatschappij en bijbehorende onderwerpen. Lekker schoppen tegen de gevestigde orde, veel kritiek op van-alles-en-nog-wat en, spanning en sensatie, misschien wel verborgen berichtjes tussen de regels voor de échte liefhebbers. Rebellie, en dat verkocht. Dat was succesvol, zo simpel is het en daar heeft illuminatie niets mee te maken.

Paul McCartneys dood ga ik van uit dat nep is; Paul speelt 4 instrumenten en gebruikt zijn duimen niet bij piano spelen - da's best lastig. Zo snel vind je dus geen dubbelganger hoor.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 01:53

Wat ik het intrigerendste vind aan dergelijke fenomenen, en dus dit soort topics, is dat het laat zien wat voor waanzinnige, absurde zaken mensen blijkbaar geloven.

FiveSports

Berichten: 1871
Geregistreerd: 17-07-11
Woonplaats: 't gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 01:59

Kuggur schreef:
Wat ik het intrigerendste vind aan dergelijke fenomenen, en dus dit soort topics, is dat het laat zien wat voor waanzinnige, absurde zaken mensen blijkbaar geloven.


Jij vindt de wereldpolitiek niet absurd?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 02:07

Mixje90 schreef:
Kuggur schreef:
Wat ik het intrigerendste vind aan dergelijke fenomenen, en dus dit soort topics, is dat het laat zien wat voor waanzinnige, absurde zaken mensen blijkbaar geloven.


Jij vindt de wereldpolitiek niet absurd?

Ook interessant zijn de vreemde conclusies die mensen verbinden aan wat je post....