Illuminatie, wie gelooft erin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:30

Ik geloof het niet helemaal. Zal vast wel een kern van waarheid inzitten, maar sommige dingen gaan wel te ver. Of beter gezegd, ik wil het ook helemaal niet weten. Het schaadt mij momenteel niet, dus al zou het bestaan, ik heb er geen last van dus ze doen maar. Dat niet alles goed zit in deze wereld lijkt me duidelijk, of er mensen achter zitten kan ook, maar dat het een soort magische familie is... Nee hoor.


BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:35

MarZarascha schreef:
Heb nu allemaal filmpjes zitten kijken.. Zit een beetje te trillen nu, maar dat komt waarschijnlijk door de muziek. Heb nu allemaal dingen gelezen ( o.a in het andere topic ) en sommige dingen herken ik in mensen om me heen.. Hopelijk kan ik ze nog recht aankijken.. Hahaha.


Moet ik me nu zorgen gaan maken <<) ?

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:46

Als het al bestaat, heeft Miley Cyrus daar niks mee te maken hoor, kom nou :') Dat is gewoon een Disney-meisje die van haar Disney-imago af wilt. Ze doet dat door zich een nieuwe stijl aan te meten; Ze denkt dat ze rebels is, een echte rockster, ze probeert ook oude rocksterren te imiteren met haar rebelse en vernieuwende gedag. Beetje jammer dat ze zelf niet doorheeft dat dit gedrag haar juist totaal het tegenovergestelde maakt.

Maar illuminatie? Dat heeft hier niks mee te maken.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:54

Hasiinaaax schreef:
En hoe weet je dat zo zeker? Illuminatie zorgt er deels voor dat je bekend wordt. Waardoor veel artiesten hieraan meedoen.


Dat dénk je, maar dat betekent niet dat dat ook echt zo is. Als ze echt een illuminatie persoon zou zijn, zou ze er niet zo mee te koop lopen. Bovendien denk ik dat áls sommige artiesten al onder invloed van illuminatie zijn (als deze überhaupt al bestaan!), ze dit zelf niet eens weten.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:20

Sunrise19 schreef:
Ik weet niet of er hier mensen bekend zijn met de bilderberg groep? Dat zijn vrijmetselaars wat ook weer een onderdeel van illuminatie is. En daar is o.a. ons koningshuis lid van. Overigens staat die piramide ook op de dollar. Ergens ook logisch want zowel geld als macht zijn slecht voor ons. Ik weet er zelf vrij veel van, maar zelf ontdekken is beter. Zo ga je zelf bepaalde dingen zien.
Lady gaga heeft meerdere clips bijv. Waar dingen van de duivel in te zien zijn.

Verder is er in Amerika een l schietpartij geweest waarin die jongens luisterde naar o.a rammstein en alleen Christelijke kinderen dood schoten.

Heb het wat kort omschreven zit op mijn telefoon.


Sorry, maar dit soort dingen ben ik dus echt allergisch voor. Naar een bepaalde soort muziek luisteren zet écht écht écht niet aan tot het moorden van (christelijke) mensen. Als je dat zomaar doet ben je sowieso al niet helemaal 100% in je bovenkamer, daar heeft Rammstein verder bar weinig mee te maken.


BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:29

Precies, ik ken nauwelijks liedjes die puur gaan over rozen en maneschijn. Betekent niet dat ik ga moorden! Volgens mij is er echt geen één liedje van Rammstein dat zegt 'Ga die en die mensen vermoorden omdat wij dat zeggen' o.i.d. Misschien dat mensen het wel zo interpreteren, maar dat is niet de schuld van de artiest/muziek. Dat is de schuld van het afwijkende brein van de luisteraar/moordenaar.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:34

Ik denk dat Chris Brown 'gehaat' (als je het zo kan noemen) wordt omdat hij 1. zijn vriendin slaat 2. Een arrogante zak is 3. talentloze crap produceert 4. een arrogante zak is 5. een arrogante zak is.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:51

Sunrise; Verwijzingen naar een zogenaamde satan hoeven niet perse op illuminatie te wijzen he. Neem nou 'Sympathy for the Devil' van de Stones. Duidelijk een soort kleine lofzang over een duivel, maar illuminatie? Natuurlijk niet! Dat soort dingen dat de Stones, de Beatles en eigenlijk iedere wel presterende 60's band deed, is geen illuminatie maar puur sarcasme; En dat verkocht! Eindelijk, na eeuwen eeuwen braaf mee gaan met wat je als burger werd voorgeschoteld, mócht je kritiek hebben op de maatschappij en bijbehorende onderwerpen. Lekker schoppen tegen de gevestigde orde, veel kritiek op van-alles-en-nog-wat en, spanning en sensatie, misschien wel verborgen berichtjes tussen de regels voor de échte liefhebbers. Rebellie, en dat verkocht. Dat was succesvol, zo simpel is het en daar heeft illuminatie niets mee te maken.

Paul McCartneys dood ga ik van uit dat nep is; Paul speelt 4 instrumenten en gebruikt zijn duimen niet bij piano spelen - da's best lastig. Zo snel vind je dus geen dubbelganger hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, Froukje, GrapeshotBot, Heide83, karinmanon, Mar_X, Marjo, Muronia, Pellelilly, Prairy, rocky_1995, SteffiiY, venga, xLauLaUx, xPabloBokt en 129 bezoekers