Irritaties van kassamedewerksters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:33

Waar ik me aan dood irriteer zijn klanten die lopen de te zuchten en te tikken.
Scheit hekel aan.

Als ik iemand help met iets te pallen die niet goed te been is kunnen ze niet begrijpen. Krijg ik heel brutaal. Zeg kan je mij miet helpen.
Uh nee ben nu met mvr of mr bezig.
Nou dan niet. En loopt weg


SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:39

En dan klagen of we niet sneller kunnen
Als je het zo goed kan doe het zelf.
Net als mensen die geld smijten ipv even geven
En alsje en bedankt is erg moeilijk
Antwoordt geven ook

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:42

Of aan de tel zijn en dan gewoon doorlullen.

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 11:32

Over sluitingstijd gesproken.

prutsmuts had ik iemand was al 5 over 6 en alles stond eindelijk binnen. Wilde iemand onder het rolhek naar binnen komen me z'n klein scootmobiel.
Dus ik ga ervoor staan rijdt die mij aan.

Dus dat ding weer omhoog en heel vriendelijk verzocht om nu weg te gaan anders haal ik beveiliging erbij. Ivm aanrijden en schade.

Wat denk je rijdt die snel naar de andere kant waar niemand stond en gaat zo de winkel in.
Toen had ik het gehad. Nogmaals verzocht de winkel uit de gaan. Gaat due winkelen en doen alsof die me niet hoort.

Deur dicht gedaan lichten uit gedaan en beveiliging opgebeld.
Hem net zo lang daar laten zitten tot ze er waren z'n kwartier later.

Was die woest op mij.
Beveiliging gaf me groot gelijk.
Ik kon daarna beentje op boor een week omdat het zwaar gekneusd was en rolluik mocht vervangen worden zat een hele deuk in

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:15

Konstantine schreef:
Dwingen is natuurlijk wel iets anders dan vriendelijk verzoeken hè Jans...
Als mensen voor een belachelijk bedragje met 50 euro komen vraag ik altijd of ze het kleiner hebben of kunnen pinnen. Zo niet dan prima, maar ik vraag het wel.

Ik heb trouwens wel eens een klant gehad die met 100 wilde betalen voor 1,10 en dat had ik dus écht nog niet in m'n la, ik was net gaan zitten. Die had echt niet anders, dus die moest naar een andere kassa en daar was 'ie heeeel kwaad over. Ja, eh, sorry hoor. :') Als ik net zit is 250 van de 350 euro muntgeld, die andere 100 is meestal wat vijfjes en tientjes.
Hoe kom je überhaupt aan zo'n briefje? Die komen niet eens uit de muur. :=


Inderdaad precies hier. Wij hebben 250 in de kassa 200 klein en 50 in briefjes.
Wij mogen geen 100 aannemen staat overal op de kassa's en op de deuren.
En dan nog willen ze ermee betalen, als ik ze erop wijs dat wij dat niet aannemen worden ze boos op mij. Uhh ik kan het niet eens aannemen dan is m'n kassa leeg

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:37

Tessa_93 schreef:
En oja, aan de klant vragen of ze een klantenkaart hebben, dan zeggen ze nee. en dan als je alles afgerond hebt en betaald is dan geven ze hun klantenkaart en vragen ze om kooppunten. ja dat gaat dan niet meer aan mijn kassa dus dan stuur ik ze door naar de klantenservice en dan worden ze boos :roll:


Kruidvat ?? Day probleem heb ik altijd

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:50

muntdrop schreef:
Haha ik praat nooit met collega's als er klanten zijn super onbeleefd! Ik heb wel een paar collega's die dan opeens tegen je gaan praten omdat zij dan niemand aan de kassa hebben, ja doei ik ben even met iemand anders bezig! Maar als het bijvoorbeeld een collega is die even een vraagje heeft (nieuwe collega's bijvoorbeeld) vind ik dat het wel even moet kunnen, anders staat straks de hele rij vast omdat niemand weet wat een knolselderij is! :)


Ik praat alleen met collega's als er niemand staat of als het dringend is.
Bijv voor medicijnen of waar iets staat.
Nieuwe collega's achter de kassa help ik altijd op weg. En probeer ze altijd op hun gemak te stellen door af en toe een babbeltje mee te maken, zodat ze wat meer op hun gemak zijn.

Ik heb hier ook vaste klanten die dan altijd heerlijk een praatje komen maken.
Zo gezellig en ze vinden het altijd heel fijn als ik alles al en gepakt weet precies wat ze nodig.

Ik mag nu wel weer een nieuwe baan zoeken ben hoogbejaard.
Iemand die nog wat kent of weet in regio Almere ? Liever geen weekend

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:47

Vandaag een man die heeel rasistisch was.
Komen 2 vrouwen binnen. Donker getint en komen regelmatig bij ons hele leuke vrouwen.
Komt die man. Ja die 2 negerinnen die stelen alles af zijn ook altijd dezelfde ja toch ??
We moeten al die mensen het land uit zetten.
Toen had ik het gehad met die man.
Dus ik zei sorry maar wat u nu zegt is onzin.
De 2 vrouwen zijn heel aardig. En buiten dat dat zou betekenen dat mijn vriend ook het land uit moet en me tante en neefjes.

Dus u kunt meteen vertrekken voordat ik plof.
Met een groot rood hoofd liep die de deur uit. Collega gaf me groot gelijk. Vondt dat echt niet kunnen

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:35

Orsje schreef:
Waar ik me gruwelijk aan irriteer is dat mensen niet luisteren. Ik werk in het kruidvat en wij hebben behoorlijk wat vragen aan onze klanten. "heeft u de voordeelkaart? , heeft u nog vragen over het geneesmiddel? Leest u altijd even de bijsluiter ivb met de risico's".

En dat de klanten midden in een vraag zelf iets vragen of gewoon "ja/nee" antwoorden.
Dan antwoorden ze gewoon "ja" op de geneesmiddel vraag en dus vraag ik wat ze willen weten. Dan kijken ze je geïrriteerd aan en zeggen "ik heb geen vragen"..
Grrrr.. Of als ik vraag of de spullen zo meegaan, ze antwoorden "ja" en blijven vervolgens staan wachten. Als ik dan gedag zeg en doorga met mijn volgende klant snauwen ze ineens "krijg ik geen zakje?!"

Dan zou ik het liefste me omdraaien en weglopen.. En deze situaties komen dus echt bij 8 van de 10 klanten voor.. En dan moet je maar vriendelijk en geduldig blijven..


Ik kan je de hand geven. Werk ook bij kruidvat (muiden) en oh oh hoevaak ik dat niet heb gehad. Of als je vraagt heeft u een voordeelkaart, geen reactie oke geeft geld. Doe de la open geef het geld terug
Ohja had nog voordeelkaart kan die nog.nee nu niet mee nee

Maar binnenkort ben ik weg ben te oud geworden ben hoogbejaard en mag op zoek naar wat anders

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 08:33

Vooral die oude mensen zijn zo erg met tasjes. Voor elke dingetje een apart zakje.
Gister 1 die had elastiekjes en lipstick.
Moest een tasje want het paste niet in haar tas.
Kom op zeg. !!

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:20

Neem altijd een tasje mee.
Moet vandaag werken van 7-18
En vrijdag van 7-18.30

Belachelijke tijden en bedankt baas die dan niet werkt want haar kind is vrij.
Pff


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Celebi, DDD3, dezzie, Facebook, Hannanasjuh, JackieT, Jeska2, JustMyZtje, Lalladidoo, Marcella, Mizora, Selina en 150 bezoekers