Illuminatie, wie gelooft erin?

Moderators: Polly, Dani, khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MarZarascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:10

Ik heb de linkjes bekeken maar snap er nog steeds de ballen van..?

Het verlichten? Van wat? Een soort van Renaissance? Maar waarom zou je daar in geloven?
Wth? :)

MarZarascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:37

Zit nu op een site waar ze claimen dat het een organisatie is die de wereld wil overheersen en alle onbelangrijke mensen willen uitroeien.. Deze familie zou buitenaards zijn en van gedaante kunnen wisselen. De families zouden werken voor de duivel die diep onder de grond zit en de mensen die hieraan meedoen hebben succes omdat ze hun ziel aan de duivel verkocht hebben?

Klinkt eerder als een mislukt sprookje of een thriller dan waarheid..

Las ook de naam Medici. Kan TS, die hier veel van weet, mij uitleggen wat deze familie ermee te maken zou hebben? Dat vind ik dan wel weer interessant..

MarZarascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:46

Is het een soort Ku Klux Klan? Maar dan niet tegen negers maar tegen de 'gewone mens' die niet belangrijk is voor de rest van de wereld?

MarZarascha

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:56

Ik heb nu meerdere pagina's gehad, snap er nog steeds niks van en geef het op. De ene site zegt dat het een duivelse familie is die de wereld wilt overheersen, de ander zegt dat het regeringsleiders zijn en weer een andere site heeft het over een inlichtingendienst en wanneer je je niet gedraagd dat ze je vermoorden?

Ik weet het niet meer..

MarZarascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:23

Heb nu allemaal filmpjes zitten kijken.. Zit een beetje te trillen nu, maar dat komt waarschijnlijk door de muziek. Heb nu allemaal dingen gelezen ( o.a in het andere topic ) en sommige dingen herken ik in mensen om me heen.. Hopelijk kan ik ze nog recht aankijken.. Hahaha.

MarZarascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:44

MarlindeRooz schreef:
BaileyMix schreef:

Moet ik me nu zorgen gaan maken <<) ?

Ik zou in bed gaan liggen met allemaal dekens en heel hard huilen. :j

Daar heeft het wat van weg ja.. ^^

MarZarascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:46

BaileyMix schreef:
MarZarascha schreef:
Heb nu allemaal filmpjes zitten kijken.. Zit een beetje te trillen nu, maar dat komt waarschijnlijk door de muziek. Heb nu allemaal dingen gelezen ( o.a in het andere topic ) en sommige dingen herken ik in mensen om me heen.. Hopelijk kan ik ze nog recht aankijken.. Hahaha.

Moet ik me nu zorgen gaan maken <<) ?

Jij bent een van die personen! Nee grapje kind.. Maar ik ken wel mensen die ik in hun kelder wel van die rituelen die met de duivel te maken hebben zie uitvoeren en in het dagelijkse leven heel hatelijk zijn, uit zijn op macht en op geld.

Maar nee, je hoeft je geen zorgen te maken. Het is al laat, ik ben moe en heb net hele enge filmpjes gekeken. Morgen ben ik het weer vergeten..

MarZarascha

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:27

Blurred lines gaat ook niet over rozen.. Ik zie het als een leuk liedje.. Er zijn blijkbaar mensen die dit liedje aanstootgevend vinden en besluiten om random mensen te gaan verkrachten..

Tsja, als je dit soort mensen normaal noemt.. ? Of ook illuminatie zeker?

MarZarascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:45

Eileen_ schreef:
Kan iemand een duidelijke definitie van illuminatie geven? Als ik op internet kijk, zie ik bij sommige sites dat het buitenaardse wezens zijn die zich voordoen als mensen? :') :') Nee daar geloof ik niet in.
Dat er dingen gebeuren die wij niet weten? Dat de overheid etc (belangrijke) dingen expres geheim houdt voor burgers? Ja daar geloof ik zeker wel in.

Ik geloof echt wel dat er een deel van waar is, maar al die zweverige verhalen omheen (zoals buitenaardse wezens), nee daar kan ik ├ęcht niet in geloven. Dat is iets wat je in series, films en boeken ziet.

Precies! En er zullen vast wel clubjes bestaan waarin ze praten over dit soort dingen.. Maar geheime organisaties als de NSA die rampen als 9/11 en het zinken van de Titanic expres laten gebeuren om mensen te offeren of te straffen voor hun daden vind ik een beetje te ver gezocht.. ? Al zeg ik niet dat het niet waar is..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie