Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:09

Hee,

Omdat er een topic '''Rare opmerkingen van klanten'' is, dacht ik waarom niet een topic zoals deze?
Ik heb hier een soortgelijk topic over kunnen vinden.
Dus deel je rare opmerkingen van winkelmedewerkers hier!

Ik heb er zelf een, niet echt een opmerking maar toch:
In de dierenwinkel samen met m'n oppashond was even bezig met in de rekken kijken. Opeens hoor ik een klap en kijk om, had zo'n winkelmedewerker m'n oppashond geslagen omdat ie op een kussen wou plassen. Dit vond ik echt niet kunnen, en was heel erg boos geworden -:(- . Dat doe je toch niet? Iemands hond slaan?
Ben daarna tijdlang niet meer in die winkel geweest. Toen ik voer moest halen ben ik toch maar gegaan en heb die medewerkster niet gezien. De keren daarop ook niet. Toen zag ik haar in een andere winkel, ik begreep wel waarom ze bij die dierenwinkel weg was :=

Edit: Ik zie dat ik 'mijn hond' heb geschreven. Ik bedoel oppashond
Laatst bijgewerkt door Fink op 17-12-13 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:12

Ik zou die hond ook weg duwen oid hoor als die op iets wilde plassen. :o

Maar ik weet zo niks...

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:13

NikkiEnJij schreef:
Opeens hoor ik een klap en kijk om, had zo'n winkelmedewerker m'n hond geslagen omdat ie op een kussen wou plassen. Dit vond ik echt niet kunnen, en was heel erg boos geworden -:(- . Dat doe je toch niet? Iemands hond slaan?

En jij vind het wel kunnen dat je hond op spullen in een winkel plast?

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:13

Ik was laatst broeken kopen en mijn zusje ging gezellig mee. Die houd van shoppen in tegenstelling tot mij :')
Ik had laatst een paar broeken van mijn zusje gekregen, maar was niks voor mij.
Op een gegeven moment waren we in een winkel aan het kijken naar broeken. Ik zeg tegen mijn zusje: "Die broeken die ik van jou hebt gehad waren veel te laag. Daar hou ik absoluut niet van."

Schreeuwt zo'n medewerker van die zaak van een meter of 4 afstand naar ons: "NEE HOOR, ONZE BROEKEN VALLEN HELEMAAL NIET LAAG!!!"

Je begrijpt dat we meteen weg gegaan zijn -:(-

Voltige96
Berichten: 532
Geregistreerd: 02-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:15

Anoeska27 schreef:
NikkiEnJij schreef:
Opeens hoor ik een klap en kijk om, had zo'n winkelmedewerker m'n hond geslagen omdat ie op een kussen wou plassen. Dit vond ik echt niet kunnen, en was heel erg boos geworden -:(- . Dat doe je toch niet? Iemands hond slaan?

En jij vind het wel kunnen dat je hond op spullen in een winkel plast?


Dat lijkt mij ook een stukje opvoeding inderdaad. Een klap geven gaat dan natuurlijk ook wel weer heel ver.

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:16

Anoeska27 schreef:
NikkiEnJij schreef:
Opeens hoor ik een klap en kijk om, had zo'n winkelmedewerker m'n hond geslagen omdat ie op een kussen wou plassen. Dit vond ik echt niet kunnen, en was heel erg boos geworden -:(- . Dat doe je toch niet? Iemands hond slaan?

En jij vind het wel kunnen dat je hond op spullen in een winkel plast?


Nee, dat vond ik absoluut niet goed. Maar een hond slaan? Het was ook echt niet een zachtjes tikje. En als het hem toch was gelukt, was ik heus niet te beroerd geweest om het kussen te vergoeden.

Enphalu

Berichten: 772
Geregistreerd: 22-03-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:17

Weg duwen zou ik ook doen als een hond over een kussen wil plassen. Een hond van iemand anders slaan zou ik ook niet doen. Maar een hond die over spullen van de winkel wil plassen vind ik ook niet echt normaal. Dan zou ik hem thuis laten.

Limitless

Berichten: 2518
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: In my head

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:17

Sorry, maar als jij een hond mee een winkel inneemt, ongeacht of dit een dierenwinkel is en jou hond wil ergens op gaan plassen, vind ik het niet meer dan terecht dat als een medewerker dit ziet, er iets aan wil doen om dat te voorkomen. Dat ze je hond heeft geslagen keur ik dan wel niet goed, maar ik vind toch dat je er enigszins zelf om gevraagd hebt door je hond mee naar binnen te nemen. Zij doet ook maar haar werk.

Ik heb volgensmij trouwens niet echt iets meegemaakt met winkelmedewerkers.. Hooguit dat ze irritant langzaam zijn en zien dat als je je ergert (in de supermarkt) express nog langzamer gaan werken -O-

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:18

Tjah, een klap wil natuurlijk wel wat harder klinken dan het daadwerkelijk is. En ik had hem toch ook even aan de kant geschoven, misschien wat hardhandiger dan normaal.. Dat het een dierenwinkel is wil overigens niet zeggen dat je dan je hond maar mee naar binnen mag nemen, vind ik overigens. tenzij je uitdrukkelijk toestemming hebt gevraagd natuurlijk :)

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:19

Mijn moeder laatst bij Piet Zomers opzoek naar een jurkje. Vanalles geprobeerd, van duur naar duurder totdat moeder echt een superleuk jurkje van Esprit zag hangen en ook nog 70% goedkoper dan de rest van de jurkjes wat daar hangt. Vroeg een winkelmedewerkster of ze moest helpen. Dus mijn moeder gaf aan dat ze graag dat jurkje van esprit wou alleen een andere maat. Pakt die vrouw het jurkje vast zegt ze: "Oh, die is wel heel goedkoop".

:r :r :r :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:20

Ik had altijd zo'n hekel aan coolcat medewerkers, deze is leuk! Nee dankje, zal je mooi staan, nee dankje.. Anders pas je hem even? NEE. Doei..

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:20

Celiien schreef:
Tjah, een klap wil natuurlijk wel wat harder klinken dan het daadwerkelijk is. En ik had hem toch ook even aan de kant geschoven, misschien wat hardhandiger dan normaal.. Dat het een dierenwinkel is wil overigens niet zeggen dat je dan je hond maar mee naar binnen mag nemen, vind ik overigens. tenzij je uitdrukkelijk toestemming hebt gevraagd natuurlijk :)


Er zit een heel verschil tussen een hond slaan en een hond wegduwen, bovendien is mij altijd geleerd dat je dieren niet mag slaan. Voor het zelfde geldt wat het dier geschrokken van de klap en had de hond uitgevallen naar de medewerkster.

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:20

Celiien schreef:
Tjah, een klap wil natuurlijk wel wat harder klinken dan het daadwerkelijk is. En ik had hem toch ook even aan de kant geschoven, misschien wat hardhandiger dan normaal.. Dat het een dierenwinkel is wil overigens niet zeggen dat je dan je hond maar mee naar binnen mag nemen, vind ik overigens. tenzij je uitdrukkelijk toestemming hebt gevraagd natuurlijk :)

Honden mochten naar binnen :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:21

xx_Horsiex schreef:
Celiien schreef:
Tjah, een klap wil natuurlijk wel wat harder klinken dan het daadwerkelijk is. En ik had hem toch ook even aan de kant geschoven, misschien wat hardhandiger dan normaal.. Dat het een dierenwinkel is wil overigens niet zeggen dat je dan je hond maar mee naar binnen mag nemen, vind ik overigens. tenzij je uitdrukkelijk toestemming hebt gevraagd natuurlijk :)


Er zit een heel verschil tussen een hond slaan en een hond wegduwen, bovendien is mij altijd geleerd dat je dieren niet mag slaan. Voor het zelfde geldt wat het dier geschrokken van de klap en had de hond uitgevallen naar de medewerkster.

Want dieren onderling zijn ook altijd zo lief tegen elkaar. :j Die vragen het ook altijd beleefd.

Zowel de pony's als de hond krijgen hier wel eens een tik hoor. :j

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:21

dees_daan schreef:
Ik had altijd zo'n hekel aan coolcat medewerkers, deze is leuk! Nee dankje, zal je mooi staan, nee dankje.. Anders pas je hem even? NEE. Doei..

Ooh dit vind ik zelf ook heel vervelend :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:22

Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij, voor haar verjaardagsfeest, en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?
Laatst bijgewerkt door __Sannne op 17-12-13 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:23

__Sannne schreef:
Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?

:') :') Geweldig

elainelouise

Berichten: 837
Geregistreerd: 21-08-12
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:23

Even n stipje, plaats later mijn ervaringen :j

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:23

MarlindeRooz schreef:
xx_Horsiex schreef:


Er zit een heel verschil tussen een hond slaan en een hond wegduwen, bovendien is mij altijd geleerd dat je dieren niet mag slaan. Voor het zelfde geldt wat het dier geschrokken van de klap en had de hond uitgevallen naar de medewerkster.

Want dieren onderling zijn ook altijd zo lief tegen elkaar. :j Die vragen het ook altijd beleefd.

Zowel de pony's als de hond krijgen hier wel eens een tik hoor. :j


Sorry maar een pony en een hond vind ik nogal een verschil, plus het feit dat het hier om andermans dier gaat. Als iemand het lef had om mijn hond te slaan alleen omdat hij ergens op wil plassen, dan sla ik toch echt terug. Natuurlijk keur ik het echt niet goed als mijn hond ergens op zou plassen, en mag de hond zeker weg geduwd worden, maar slaan? Nee sorry.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:24

__Sannne schreef:
Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?

Oh my god :')

Enphalu

Berichten: 772
Geregistreerd: 22-03-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:25

__Sannne schreef:
Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?


>;)

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:25

Zeker net gezakt voor d'r rijexamen :')

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:25

__Sannne schreef:
Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?



:') :') mwhahahaah.

Als iemand mijn hond had geslagen dan had ze van een koude kermis thuis gekomen hehe.

verwijderd13

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:26

Leuk topic :') ik heb er eentje ;) ik stond in de kledingwinkel, en stond er in len rij kleding want had zonet gereden.... Er loopt een meisje met dr moeder voorbij en zegt ze : mama, waarom draagt dat meisje een rare broek ? Heeftze geen geld genoeg ? :') sjongejongeeeee ;) en een hond die je niet kent slaan doe je niet :o duw het dan opzij....

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:28

Tiffany schreef:
:') :') mwhahahaah.

Als iemand mijn hond had geslagen dan had ze van een koude kermis thuis gekomen hehe.


Idem hier. Ik denk dat je dan je hand kwijt bent. Of je hele arm :') :') :')
Maar mijn honden plassen dan ook niet binnen. En natuurlijk kan het altijd gebeuren. Maar slaan is niet de manier.