Grote voeten.. Waar schoenen kopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Grote voeten.. Waar schoenen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:54

Hoi!

Ik word gek, ik heb afgelopen zomer bij de Primark een stel superleuke en lekker lopende schoenen gekocht, maat 42.
Toen ik ze kocht pasten ze prima, maar ik had ze bewaard voor op verjaardagen/feesten want ik had er een leuke broek bij die erbij paste.
Maar ik deed ze vorige week weer aan maar ik kan ze niet meer dragen.. Mijn tenen doen hardstikke pijn en ze zijn gewoon te klein.. en dat in 3/4 maand tijd..
En ik ben nog maar 12 jaar oud en zit dus al op maat 43.. |(

Alle leuke schoenen zijn in kleine maten, ik ben radeloos..
Waar kun je leuke, GROTE schoenen kopen en het liefst niet al te duur? Mijn steunzolen moeten er ook in passen..

Bedankt namens bigfoot..

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4163
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Grote voeten.. Waar schoenen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:55

Vanharen heeft vrouwen schoenen t/m maat 44 :j

Jessica_R
Berichten: 739
Geregistreerd: 01-02-13

Re: Grote voeten.. Waar schoenen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:56

van haren inderdaad! Daar koopt mijn zus ook altijd (maat 42/43)

lovelady1

Berichten: 734
Geregistreerd: 04-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:56

Bij zalalando hebben ze ook grote maten

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:57

Know the feeling...
Ik koop meestal bij de van Haren, of unisex gympen bij Sneakers of Sport 2000. Er valt genoeg te vinden, alleen heel goed zoeken en geluk hebben. Birkenstocks vallen ook groot, dan kan ik nog maat 42. Normale schoenen 43 of 44.

Ik heb steunzolen en toch 5 paar leuke schoenen, een paar Birkenstocks,en sportschoenen.
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 09-12-13 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

tanjaatjuhh
Berichten: 2420
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:57

Schuurman schoenen kijk eens op hun internet site maten gaan daar tot 44 en ook goede merken!

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:58

Gekend probleem
Mijn vriend heeft schoenmaat 49, brede voeten en nog eens steunzolen, spreekt voor zich dat schoenen kopen niet simpel is.
Hij moet naar speciaalzaken, die bijgevolg heel duur zijn.

Nu hebben we ontdekt dat je bij brantano (belgië) grote schoenmaten kunt kopen (je moet ze wel bestellen, maar je hebt geen aankoopverplichting).

Weet niet of er een soortgelijke winkel is in Nederland.

Eoweyn_x

Berichten: 3629
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Daar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:59

Same problem here ): Op zalando staan er ook vaak grote maten tussen. Idd VanHaren, en ik bestel ook vaak gewoon op sarenza e.d. bij de mannenschoenen. Dit zijn sneakers, en vaak nikes, die door mannen en vrouwen worden gedragen.
Scapino heeft af en toe ook grote maten, en verder gewoon het internet afspeuren om de winkels in de gaten te houden. Troost je, mensen worden steeds langer en groter dus er zullen steeds meer grotere maten komen.

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:59

Herkenbaar. Ik pas nog nét in Allstars maat 42, maar met gympen heb ik standaard maat 43/44 nodig. Van Haren heb ik dan weer mindere ervaringen mee, wat ik daar vind zit niet lekker of het ziet er niet uit. Want da's ook nog een kunst, schoenen vinden die er niet uitzien als clownsschoenen in die maat. Ik hou het daarom maar vaak bij simpele gympies, die hebben ze vaak wel in grotere maten. Scheelt dat ik niet zo'n meisje-meisje ben dat op hakjes enzo loopt :D

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:01

Ik heb maat 42 en sommige winkels hebben dat al niet eens :\ Ik pas dan vaak toch maar 41 en soms heb ik dan geluk.

Ik zou inderdaad gaan kijken bij de winkels die wel grotere maten hebben (van Haren zie ik al staan :) ). Ik draag soms wel herenschoenen. Zeker de gewone gympen/sportievere schoenen kunnen best mooi staan. En het is voor mannen tegenwoordig in om ook laarzen te dragen, die vind ik er stiekem vaak heel leuk uitzien en dan wil ik ze ook :=
Verder gaan Converse en Vans wel gewoon tot grotere maten want hier is minder verschil in de dames- en herenmodellen!

tanjaatjuhh
Berichten: 2420
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:01


Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:03

Believe schreef:
Hoi!

Ik word gek, ik heb afgelopen zomer bij de Primark een stel superleuke en lekker lopende schoenen gekocht, maat 42.
Toen ik ze kocht pasten ze prima, maar ik had ze bewaard voor op verjaardagen/feesten want ik had er een leuke broek bij die erbij paste.
Maar ik deed ze vorige week weer aan maar ik kan ze niet meer dragen.. Mijn tenen doen hardstikke pijn en ze zijn gewoon te klein.. en dat in 3/4 maand tijd..
En ik ben nog maar 12 jaar oud en zit dus al op maat 43.. |(

Alle leuke schoenen zijn in kleine maten, ik ben radeloos..
Waar kun je leuke, GROTE schoenen kopen en het liefst niet al te duur? Mijn steunzolen moeten er ook in passen..

Bedankt namens bigfoot..


Waar woon jij?

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:56

Als je in het noorden woont dan loont het de moeite om naar duitsland te gaan. In aschendorff zit klahsen. Heeft echt enorm veel keus.
verder zalando, schuurman en de betere schoenwinkel. Van haren ook maar daar ben ik nog nooit geslaagd voor een schoen wat lekker zat. Helaas kosten die grote schoenen ook meer... maar ja ze moeten er ook een hele koe voor slachten.
succes met je zoektocht. Heb zelf ook grote flappers dus weet hoe frustrerend het kan zijn.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 00:02

Spetter schreef:
Als je in het noorden woont dan loont het de moeite om naar duitsland te gaan. In aschendorff zit klahsen. Heeft echt enorm veel keus.
verder zalando, schuurman en de betere schoenwinkel. Van haren ook maar daar ben ik nog nooit geslaagd voor een schoen wat lekker zat. Helaas kosten die grote schoenen ook meer... maar ja ze moeten er ook een hele koe voor slachten.
succes met je zoektocht. Heb zelf ook grote flappers dus weet hoe frustrerend het kan zijn.


Dat wou ik dus ook zeggen

Klashen in Aschendorff is echt mijn winkel. Tis ongeveer de prijs van Schuurmanschoenen en duurder.

Je hebt echt keuze. ik heb op 42/43 en ik kan uit minstens 100 paar kiezen daar. ook hebben ze daar tot maat 46 dames schoenen..
Echt, Klahsen is echt de hemel op aarde als het om schoenen gaat

Anoniem

Re: Grote voeten.. Waar schoenen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 00:06

Ik zit in 42/42,5 en 43 :') , ik draag alleen nikes.

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Grote voeten.. Waar schoenen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:21

Jaren geleden hadden ze bij Cinderella in Leeuwarden ook damesschoenen in maat 43 en 44. Deze winkel zit in verschillende steden.

Ik slaag zelf vaak bij Van Haren, met maat 42.