Wie ook foutmelding bij bol.com?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynaro
Berichten: 310
Geregistreerd: 14-05-13

Wie ook foutmelding bij bol.com?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 20:33

Huppa, paar leuke kookboekjes in m'n shoppingbag en snel even betalen..

Mmh, foutmelding... Er is iets fout gegaan bij de betaling... het geld wordt zo snel mogelijk weer op mijn rekening gestort maar mijn bestelling is mislukt :7
Nouja, ik wil ze morgen graag binnen hebben dus nog maar eens alle boekjes opgezocht, wil weer afrekenen. Nee hé, mijn cadeaubon saldo staat ineens op 0? Toch maar eens even die klantenservice opbellen.

Blijkt dat er een storing is, het geld inderdaad van mijn rekening is maar er geen bestelling heeft plaatsgevonden. Gaat 5 werkdagen duren voordat ik mijn geld binnen heb, voor een bestelling die er nooit gaat komen. :( En over 24uur wordt mijn cadeaubon tegoed pas weer bijgeschreven, dat betekent dus morgen geen kookboekjes :(

Wat nou als dit noodzaak was en ik morgen persé een gerecht moest koken met die boekjes? :Y)

PS, zodra mijn cadeaubon weer is aangevuld ga ik ze lekker toch bestellen *\o/*

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:37

Of je bestelt ze alsnog vanavond en gebruikt je cadeaubon later voor een andere bestelling? Zie het probleem niet zo eigenlijk, je kan toch gewoon nu nog een keer bestellen - dat verhindert toch niet dat je later je geld terugkrijgt van de fout gelopen bestelling?

Storingen en fouten kunnen helaas gebeuren bij systemen die volledig afhankelijk zijn van technologie.

Lynaro
Berichten: 310
Geregistreerd: 14-05-13

Re: Wie ook foutmelding bij bol.com?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 21:41

Ik heb geen haast bij de boekjes, dat niet. Maar wel haast bij het opmaken van de kadobon, die is bijna verlopen (ik bestel nooit bij bol.com)

Er is ook niet echt een probleem, wou het alleen plaatsen ter waarschuwing. Er zijn mensen die nu bezig zijn met sinterklaas kadotjes misschien.

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Wie ook foutmelding bij bol.com?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:43

ik heb net ook nog een boek en een cd besteld bij bol.com. er was bij mij helemaal geen probleem :)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Wie ook foutmelding bij bol.com?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:51

Ik heb gister wat besteld, dat zou vandaag ook binnen komen. heb alleen nog niks gezien.. hoop dat het nu morgen komt