Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:26

Ik ben zelf vast ook weleens irritant. Of heel vaak geen idee.
Waar ik me laatst aan irriteerde waren reacties die naar mijn idee totaal ongepast waren en ze dus maar bleven doordrammen over hun mening. Soms moet je weten wanneer je je mond moet houden en dat is blijkbaar nog weleens lastig.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.


Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 09:51

Wat ik ook vrij irritant vind is dat er weleens topics geopend worden waarin het paard verwaarloosd/mishandeld was volgens hun en dan het paard nu. Het enige wat je dan ziet is een wat mager paard of soms zelf een heel klein verschil qua spieren en verschil in vacht(winter en zomer vacht is al een heel verschil). Vind het vrij hinderlijk dat mensen op die manier naar complimenten vissen. Ik reageer dan maar niet.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:16

Vientje schreef:
Sowieso, als je ziet hoe veel paarden er op Bokt verwaarloosd of mishandeld verklaard worden dan zijn er verdomd weinig in Nederland die wél fatsoenlijk verzorgd worden :+


Inderdaad of verzorgpony's die bestempeld worden als verwaarloosd/mishandeld zal de eigenaar blij mee zijn als die dat te horen krijgt.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, aliida, anji, Ashleytjuhh, Huni, JoT, kaatje89, MayoNeighs, MyWishMax, Pinacolada, Roosch, SemrushBot, Talindos, Verara, Winged, xAlice, xSagan, Zil en 182 bezoekers