Mopje in het Nederlands: Voor Steef

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 17:36

Hemels concours
Onlangs in de hemel, Sint Pieter, Sint Paulus and Saint Jan stonden bij een paddock te kijken naar de paarden die daar aan het spelen waren.
"Ik verveel me”zie Jan, “ik ook”viel Paul hem bij.
Pieter stond daar en keek naar de paarden. "ik weet iets!" zei Pieter. "Waarom organiseren we geen concours?" Paul en Jan vonden dat een goed idee
op een klein detail na wat Paul even aanduidde. "tegen wie nemen we het dan op Pieter?" vroeg Paul.
Het trio bedacht zich een moment toen Pieter op het antwoord kwam.> >
"We bellen Satan nodigen hem uit mee te doen aan het concours. Want, wij hebben hier in de hemel de beste paarden, alle kampioenen staan hier immers.
Bij hem op stal hebben ze alleen maar de verwende verpeste paarden staan. We gaan die wedstrijd wel winnen hoor!" En dus werd er van de Hemel naar de Hel van Satan gebeld om hem uit te nodigen.Satan lachte en vroeg zich af waarom ze zo gekleineerd wenste te worden, want hij zou ze zeker verslaan. Pieter, Paul and Jan begrepen het niet helemaal. "Wat bedoel je precies?" vroeg Pieter. "Wij hebben alle kampioenen in onze Hemelse stal. Hoe kun jij ons nu verslaan?"> >
Satan wachtte even en lachte. "Heren, zijn jullie het nu al vergeten? Ik heb hier ook alle juries!"

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 17:40

Good point! Lovely rulez Lachen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 20:57

AHHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAH Cool Cool Lachen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Ik lag himmel dubbel.
Bedankt hee!
Groetjes!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:08

gnagna ff uitprinten voor m'n tante *LOL* die is m/z jury *LOL*

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 21:26

Haha die is echt goed.Ik ga hem door mailen. *LOL* Haha!