Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 23:01

Beste bokkers,

Ik wil een beetje mijn verhaal hier kwijt en kijken of er mensen zijn die zich herkennen in mijn verhaal en misschien beetje steun zoeken en gezelligheid.

Ik ben nu reeds 7 jr met mn vriend samen. Ik heb alleen de laatste tijd ontdekt dat het niet werkt op het moment, we zijn echt teveel uit elkaar gegroeid. Nu heb ik besloten een tijdje op mezelf te gaan per volgende week en heb het dus allemaal verteld aan mn vriend. Alleen is hij het ergste type van niet praten en geen emoties tonen.

Nu ben ik vandaag voor de tweede keer wezen kijken bij het huisje/grote uitgebouwde stacaravan waar ik vanaf volgende week in ga. Ik heb hem meegenomen, omdat het geen definitieve breuk is, maar ik wel moet nadenken en tot mezelf moet komen. Ik daarna huilen en hem doet het helemaal niets zegt ie. Natuurlijk wel dat ik weg ga, maar het huisje zelf niets.

Ik heb wel vriendinnen hoor, maar toch heb ik momenteel een gevoel van eenzaamheid. Mn hele basis even onder mijn kont weg gehaald, heb ik wel zelf gedaan, maar toch. Op deze manier verder leven ging ook niet, zijn beide ongelukkig.

Ik ga een tijdje op mezelf om weer dichter bij mezelf te komen en te ontdekken wat ik wil en wat voor gevoelens ik nog heb. Dit brengt echter ook met zich mee dat ik het ontzettend spannend vind en echt moeilijk en ik echt bang ben om me nog eenzamer te gaan voelen. Ook juist omdat je nu zult gaan merken wie je echte vrienden zijn en ik daarvoor dus ook bang ben. Heb nooit veel vrienden gehad ivm pestverleden en laatste jaren wel wat vriendinnen opgebouwd, maar zal nu dan achter komen hoe en wat.

Gewoon alles met elkaar ben ik onzeker, bang, eenzaam, verdrietig en alles wat eromheen komt kijken... Het is een stap voor zelfontwikkeling en ik kan er zeker niet slechter van worden, maar dan nog, soms heb je even van die dipjes, zoals ik die nu heb.

Nou misschien herkennen mensen zich in mijn verhaal of voelen zich ook wel eens eenzaam, join the club ;-)


Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 23:16

Ik denk dat ik me eenzamer zal voelen hier in huis met mn vriend dan dat ik me eenzaam zal voelen als ik op mezelf woon. Want eenzaam zijn als je met iemand samen woont is echt verschrikkelijk.

Ik heb ook een kat die als een kind voor me is. Ik twijfel alleen of ik hem mee moet nemen. Er lopen daar twee wilde katten rond. Daarnaast heb ik een buitenkat en dan moet ik m binnen houden. En ik weet niet hoe lang het financieel houdbaar is om op mezelf te wonen en dan moet ie misschien weer mee terug verhuizen. Dat vind ik een lastige keuze te maken. Maar andere kant heb ik hem ook wel weer nodig.

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 23:18

Thnx voor jullie lieve berichten allemaal.

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 23:22

Ja het is hier in de polder van Petten en voor me wonen mensen die ik gewoon ken (via wie ik er ook aan ben gekomen). Verder is het echt in middle of nowhere haha. Maar kijk heerlijk uit over de polder.

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 23:35

Nou probleem is juist dat ik niet meer weet wat ik nodig heb. Ik ben juist ontzettend in de war. Ene moment denk ik; ja dit is de keuze die ik wil en even later is dat weer totaal anders. Maar dat ik dit moet doen dat is wel zeker. En dan ook nog eens deze maand... Heb al aan vriend gevraagd wat we gaan doen met de feestdagen, maar maakt hem niets uit. Sinterklaas valt bij beide gelukkig al op dezelfde dag, dus gaan we ieder naar eigen fam, maar dan die kerst en oud en nieuw nog, pffff. Mn hoofd zit weer helemaal proppie vol...

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-13 15:20

Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Gelukkig gaat vandaag wel weer iets beter. Vanmorgen moeizame start, maar eenmaal aan het werk gaat het vaak wel beter.
Ben nu een beetje aan het uitzoeken mbt internet en televisie etc. Hoop daar vanavond meer over te weten, want zou wel fijn zijn natuurlijk om in ieder geval tv te hebben haha.

Van het weekend lekker naar de Ikea om leuk wat spulletjes te halen. Als ik er zo aan denk dat heb ik er wel zin in, maar zoals gisteren dan komt het opeens weer keihard aan en dan doet het zeer. Het liefst ga ik samen verder, maar dan moet het wel werken.

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-13 16:40

Ja dat probeer ik zoveel mogelijk. Echter blijkt het toch nu al zo nu en dan te zijn dat ze er toch niet altijd voor je zijn.....

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 13:38

Lieve allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Op een bepaalde manier is het allemaal nog niet realiteit. Komt ook wel omdat ik nog thuis woon denk ik. Ik hoop inderdaad dat ik er een eigen huisje van kan maken, alhoewel ik het wel leuk vind. Lekker vrijstaand in een stacaravan, dat is wel wat voor mij.

Ik heb wel besloten mijn kat mee te nemen, maar precies wanneer moet ik nog even uitzoeken. Wil daarvoor wel even een paar dagen thuis zijn.
Alleen weet ik niet wat ik met die semi wilde katten moet, aangezien die nu ook gevoerd worden. Vind beetje sneu om ze in de winter niet meer te voeren dan, maar aan andere kant, ik wil mijn katr straks ook buiten hebben...

Wel merk ik al aan mensen waar ik altijd voor klaar heb gestaan die er nu niet voor mij zijn en dat doet allemaal dan wel dubbel pijn. Ik ben zo blij als alles achter de rug is en ik mijn draai heb gevonden.

Pffffff, soms is het allemaal best lastig.

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 15:15

Dank je wel.

Maar voordeel is ook wel weer dat er ook weer hulp en steun van onbekende hoeken komt...

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 15:18

Ja daarom en ben ook heel lang niet meer op bokt gezeten en merk dat je hier ook altijd wel veel steun hebt aan mensen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler, LuckySeven, NinaCharlie en 119 bezoekers