Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 00:41

Hallo!!!

Ik ben weerbaarheids trainster en daarin vragen we de kinderen/ouders iets te noemen waar ze trots op zijn (niet iets materialistisch)

N.a.v. Het topic in het zonnetje zetten dacht ik, het is ook wel gaaf als iedereen eens verteld waar hij/zij trots op is!! Het zit in onze aard om in het negatieve te blijven hangen en vooral die dingen te onthouden.... Vertel eens waar je trots op bent, misschien kun je kijken of je elke dag iets voor jezelf kunt bedenken!!! Verder zou het goed zijn als je eens tegen je medemens verteld waar je trots op bent over diegene!!

Dus..... Ik ben er trots op dat......

Let's spread some positive minds!!!!



_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 01:12

Ooow, wat een mooie dingen, ik krijg er kippenvel van, van de mooie dingen, maar ook van de mensen die dierbaren hebben verloren :(:)


Zal ik dan ook nog even??

Ik ben er trots op dat ik 5 maanden met een heavy knieblessure heb gezeten, mijn droom om naar nieuw zeeland in duigen zag gaan, maar het positieve is dat ik mijn eigen paard kocht!!! Ik ben er trots op dat ik nu weer volledig sportles geef en ik er sterker uit ben gekomen en mijn grenzen nu beter aan kan geven!!!

Natuurlijk ben ik ook trots op mijn lieve paardje en mezelf <3

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 17:05

Sunrise_ schreef:
Ik ben trots op de topicstarter omdat zij zo'n leuk en positief topic heeft geopend wat ik nu met een glimlach aan het lezen ben!


Aah dank je!!! Positief zijn is zooo belangrijk!! En vooral te kijken naar de dingen die goed gaan ook al zijn we geneigd juist de andere kant op te gaan!! Ik vind het ook geweldig om al deze dingen te lezen!!!

Ik heb vorig jaar een actie op mn facebook gehouden tijdens complimentendag, iedereen die mijn status likede die kreeg een welgemeend compliment! Ik bleef maar bezig!!!

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 18:45

MamaJella schreef:
Ik heb heel veel om trots op te zijn, maar op dit moment ben ik vooral trots op JULLIE, want ik heb dit topic gelezen met een glimlach op mijn gezicht en tranen in mijn ogen. Wat heerlijk om dit allemaal te lezen.


Heel mooi om te lezen!!!! :j
Vind ik ook, had niet verwacht dat dit uit het topic zou komen!!!

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 23:22

Even iets luchtigs....

Ik ben trots op mijn poownie, dat ze na 3 kwartier uiteindelijk de muesli met wormenkuur naar binnen heeft gewerkt (ik moest haar wel voeren) :') -O-

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 18:55

Ik ben er trots op, dat ik bijna een jaar later fleur haar lievelingsnummer ga dansen met mijn leden!!! Bijna een jaar geleden sprong ze voor de trein omdat ze vreselijk gepest werd, er was grote media aandacht! Ik was haar body jam (dans) instructeur, op het moment dat ik het hoorde ging er een schok door me heen!!! Wij hebben toen (samen met haar beste vriend die haar probeerde te redden op de dag) een herdenkingsjam voor haar gedanst, met haar favoriete nummers, ik zag dit nummer vanavond en dacht gelijk weer aan haar! De komende tijd gaan we dit nummer voor haar dansen!!!

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 19:03

Zo, ik loop achter!!
Weer mooie dingen!!!! _/-\o_

En niet zeggen..... Misschien ben ik een beetje trots op mezelf, nee, je MAG trots op jezelf zijn!!!
DURF trots op jezelf te zijn, het is geen arrogantie, maar zelfkennis :j

En dank je danique horses!!! :D

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 19:34

Afanaisa91 schreef:
Mooi topic TS! Heel erg leuk om ieders stukje te lezen en de positieve vibe te voelen die er vanaf straalt! Ben helemaal blij hier achter m'n laptop!

Zelf weet ik niet echt iets waar ik expliciet trots op ben. Ik ben gewoon gelukkig, met alles eigenlijk :D (of komt dat nou juist door dit topic..?)


Haha, dat kan, ik vind t ook erg leuk om te lezen!!! :j *\o/*
Is er echt niks wat je kan verzinnen???

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 12:02

nikiet schreef:
Ons doorzettingsvermogen en het niet opgeven na alle keren dat het tegen zat, waardoor we nu echt kunnen genieten!

bloed,zweet en tranen, maar toch ook wel heel veel Faith]



Mooi verhaal, super dat jullie erdoorheen zijn gekomen, mag je zeker trots op zijn dat je zolang hebt doorgezet!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Britta31, DJZ, Es_ther, fotolijstje, fransje23, GoogleAdsense, kimmetje26, muzzy17, Polarize, rien10, xCherissa en 129 bezoekers