Glazen deksel nieuwe pan..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:30

Vorige week voor mijn verjaardag een nieuwe koekenpan gekocht met glazen deksel. Pan van BK, dus kostte genoeg.. 2e keer dat ik hem vandaag gebruik, wil ik net mijn vlees omdraaien en nog voor ik kan reageren ligt het deksel in 1000 stukjes op de grond en heb ik het handvat in mijn hand! _-:( Juist om het deksel had ik deze pan gekocht, want ik had alleen een wokpan zonder deksel en dan nu al kaduuk :(

Hoe zit dit garantie technisch? Ik vind het niet normaal dat het handvat (zit vast met een schroefje) al bij de 2e keer gebruiken los zit en dan ook meteen zo los dat het deksel eraf klettert! Valt dit onder de garantie?

Ga morgen sowieso contact opnemen, maar wil even weten wat mijn rechten zijn..

*Baalt..* :(

Thats_Me

Berichten: 10938
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:32

Lijkt mij inderdaad een gevalletje garantie! Dat is echt niet normaal. Ik zou zeggen even terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en je verhaal uitleggen. Heb je het bonnetje nog?

Anoniem

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:33

Ja heb het bonnetje en de verpakking nog..

Humphry
Berichten: 1239
Geregistreerd: 08-08-08

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:40

Je zal vast wel onder het mom 'service' een nieuwe deksel krijgen,ligt een beetje
aan de winkel. Maar dan omdat de winkel dat als service ziet, en niet onder 'garantie'
( losse onderdelen vallen bijna nooit onder garantie namelijk )
De ene winkel richt zich heel erg op service en voor je het weet heb je al een nieuwe
deksel voor je liggen maar er zijn ook winkels die niet zo makkelijk zijn.
Toon maar eens aan dat het zo is gegaan, en niet dat jij hem per ongeluk uit je handen hebt laten vallen..

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:41

even langs de winkel gaan en overleggen. Als zij niks willen betekenen kun je alsnog BK zelf aanschrijven :j
maar tis uiteindelijk jou woord tegen dat van de winkel.. Je had hem ook kapot kunnen laten vallen

Lynn_Nikita

Berichten: 25453
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:43

ik had dit met een kan van Prinsess van de blender, heb hun gemaild of ik deze ook los kon kopen aangezien ik hem zelf uit de handen liet vallen na 2 x gebruiken en kreeg meteen gratis een nieuwe toegestuurd

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:45

Zeker met zon dure pan zit er vaak wel een goede service en garantie achter.
Gewoon even met het handvat naar de winkel gaan, bon mee. Ik denk dat je gewoon een nieuwe krijgt! :)

Anoniem

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:03

Ik heb hem bij Marskramer gekocht, neem aan dat zij niet die deksels los op voorraad hebben liggen? Ga morgen wel ff heen..

Lynn Nikita, dat is super service!

Anoniem

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:17

Nou mijn man keek er net nog even goed naar en er is iets afgebroken waar de schroef in zit.. Het was dus niet de schroef die los zat, maar het stukje waar de schroef in zat is geknapt.. Ik snapte al niet hoe het kon dat ik niet eens had gemerkt dat ie los zat..

Dus morgen maar ff laten zien, lijkt me duidelijk dat het dus echt kapot was. Gelukkig...

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Glazen deksel nieuwe pan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:39

Vaak is het zo dat ze dan een deksel van een pan meegeven en die pan met jouw restant deksel weer terug sturen. :)
Hoef jij niet te wachten en zij krijgen ook weer een nieuwe. Succes!