Cadeautje voor vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurrian1993
Berichten: 265
Geregistreerd: 19-09-08
Woonplaats: Leerdam

Cadeautje voor vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 11:46

Hoi,

Mijn vriend is over 2 weken jarig en ik zit met een groot dillema. Ik wil hem natuurlijk verassen met een ontzettend leuk cadeau, het probleem is ik weet niet wat. Toen ik aan hem vroeg wat hij wilde hebben kreeg ik als antwoord 'niks'. Nou dat vind ik ook zo saai!

Ik heb van het voorjaar 2 kaartjes +overnachting voor de soldaat van oranje gehad dus eigenlijk wil ik daar niet onder doen nu haha.

We hebben nou bijna 10 maanden en kennen elkaar al dik 5 jaar. Ik ken hem door en door maar wat hij nou echt leuk vind weet ik niet, hij vind alles altijd wel best en zolang ik het leuk vind/naar mn zin heb, heeft hij dat ook. Hij werkt bij de luchtmacht als brandweer, en zit tevens bij de vrijwillige brandweer. Ook speelt die voetbal maar dat is meer een bierteam dan een voetbal team. Hij is voor feyenoord, maar zelfs niet alle wedstrijden kijkt hij dus ook kaartjes daarvoor vallen een beetje af..

Kan iemand mij helpen? :o :+

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Cadeautje voor vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:52


Melisding

Berichten: 1893
Geregistreerd: 22-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:52

Een citytrip voor 2?

xkimmx

Berichten: 3406
Geregistreerd: 07-05-08
Woonplaats: Westland

Re: Cadeautje voor vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:12

Kijk eens op Groupon! Heb je hele leuke aanbiedingen als Parijs of kersthoppen in Londen etc. :)

Jurrian1993
Berichten: 265
Geregistreerd: 19-09-08
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 12:15

Het probleem met groupon etc. Is dat hij geen vaste werktijden heeft en geen vast dienst rooster van de vrijwillige brandweer. Dit heb ik al 2x eerder geprobeerd met het gevolg dat ik het weg kon geven omdat hij dus geen tijd vrij had wanneer het hotel etc. beschikbaar was..
Een citytrip wordt ook wel iets teveel van het goede voor mn bankrekening als ik eerlijk mag zijn.. ;(

edit:
Ik moet trouwens ook zeggen dat hij al een ring heeft, ketting/armbanden houd hij niet van.. uit eten en weekendjes weg gaan we ook best regelmatig..
Laatst bijgewerkt door Jurrian1993 op 11-11-13 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:15

Tem, zoals al eerder aangegeven, hier is een centraal topic voor. :)

Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:17