Doet er iemand aan beleggen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessaaa

Berichten: 800
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Langeraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:17

Hanneke84 schreef:
Als je van je geld af wilt moet je beleggen vind ik :D
Volgens mij gaat het vaker fout dan goed en misschien ben ik een beetje wantrouwend maar ik heb altijd het gevoel dat er altijd voor informatie is bij de rijke stinkerds die precies op tijd inkopen of juist verkopen. Ik zou dan eerder investeren in dingen die echt tastbaar en waardevast zijn :)


haha dit slaat kant nog wal. Beleggen heeft inderdaad een hoger risico, maar kan je ook een hoger rendement opleveren.

Is de Robeco one variant degene die ik op de radio hoor momenteel?
Lijkt me dat je namelijk wel enigszins kaas moet hebben gegeten van beleggen om er rendement mee te maken, of je op zijn minst laten adviseren.

Never get too attached to someone, because attachments lead to expectations and expectations lead to disappointments....



Tessaaa

Berichten: 800
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Langeraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:03

Hanneke84 schreef:
Waarom zou dan niet iedereen gaan beleggen denk je?
Maar iedereen moet doen wat ie zelf wilt natuurlijk.
Ik ken iemand die er 30.000 mee heeft verloren, erg tragisch kan ik je zeggen.


Niet iedereen doet dat omdat er een hoger risico aan zit :)* Niet iedereen is bereid dat risico te lopen.
Ik beweer namelijk ook niet dat je er geen geld mee kan verliezen. Maar jij beweert wel dat je er je geld mee weggooit, en dat is pertinent niet waar :) Je kan er namelijk ook mee verdienen.

Dat iemand er veel geld mee heeft verloren is inderdaad tragisch, maar op voorhand weet je dat dat het risico is wat je loopt. Ik werk zelf bij een bank die ook beleggingen aanbied. Je kan zelf ook aangeven hoeveel risico je bereid bent te nemen. Nu ben ik geen beleggingsadviseur, maar een gesprek met zo'n dergelijk persoon is zeker aan te raden.

Never get too attached to someone, because attachments lead to expectations and expectations lead to disappointments....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Antonius, DebGizmo, Eapy, Flew, jokari, Lestrange01, maliejane, Mama3, nicole_floor, noviceh, Pellelilly, Rijsa, TessaxQuincy en 136 bezoekers