Vreemde reactie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_SimoneSG
Berichten: 497
Geregistreerd: 24-12-12

Vreemde reactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 13:30



volgens mij staat het hier verkeerd , geen idee waar t moest :')
Hoi Bokkers !

Ik had laatst een mailtje gekregen van ene H. De Groot. op reactie van mijn advertentie ( Bijrijdpaard gezocht )
( ik weet z'n voornaam wel , maar die laat ik even anoniem)
In het mailtje stond of ik interesse had in een bijbaantje , met paarden .
Nou op het eerste gezicht was dat wel allemaal oke , maar hij stelde alleen maar vragen , vragen en nog meer vragen , zoals :
1) Heb je al wel eens op grote paarden gereden
2) heb je zelf paardrijkleding zoals zweep , cap en laarzen?
3)in welk deel van Apeldoorn ik woonde ( heb daarop mijn straat naam niet geantwoord , alleen het ''deel''
4) hoeveel ervaring ik had?
5) of wenum wiesel te doen is op de fiets.

Na vraag nummer 3 stelde ik eens een vraag : waarmee zou ik dan kunnen helpen en wat voor bedrijf heeft u? en heeft dat een naam?
Daarop antwoorde hij niets en ging door met vraag 4.
Na nog een paar vragen was ik het wel een klein beetje zat , Ik vroeg wie hij was , leeftijd? naam? relatie?
Maar hij zei gewoon niks ! Hij vroeg alleen maar of ik telefonisch breikbaar was ,
Ik heb ja gezegd , en me nummer gegeven ( oke , dat was misschien fout), hij belde niet .
Gisteren begon hij op google+ te chatten met mij , ( zonder webcam) onder de naam W. de Groot. ( een vrouwennaam)
hij zei dat hij er een vergoeding voor over had , dat vond ik vreemd , ik heb mijn ouders ingelicht , me moeder vind het vooral vreemd.
later vroeg hij zelfs of ik een webcam had , of anders dat hij wou bellen , heb gelijk gezged , ik heb een webcam maar die ga ik niet hiervoor gebruiken !
Nu heb ik gevraagd of er dan een contract kon komen , en dat mijn ouders eerst met hem telefonisch contact willen hebben , en daarna een echt gesprek op zijn 'misschien wel neppe bedrijf''

Nu zijn mijn vragen : Kent iemand hier een fokkerij / handelaar DE GROOT in WENUM WIESEL?
en wat moet ik nu doen?


_/-\o_ Voor de gene die alles gelezen hebben :')


_SimoneSG
Berichten: 497
Geregistreerd: 24-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 20:46

saffiralove1 schreef:
Ik ken het niet, en kan het ook niet op google vinden ofzo :n
Wel erg vreemd ja...

Inderdaad :/ Mijn ouders nemen morgen telefonisch contact op , benieuwd wat ie dan te zeggen heeft :3


_SimoneSG
Berichten: 497
Geregistreerd: 24-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 08:03

Nadesh schreef:
Heb een aantal vrienden en collega's in Apeldoorn, zie ze morgen weer, kan wel ff vragen als je wil?!
(werk zelf in de Psychiatrie, collega's uiteraard ook)


Ja dankje !

Nog niks gehoord.. Ik had zijn huistelefoonnummer (?) gevraagd , en dan konden mijn ouders mss met hem bellen , Maar hij reageert niet. Misschien vandaag.

_SimoneSG
Berichten: 497
Geregistreerd: 24-12-12

Re: Vreemde reactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 18:16

Ik heb hem even duidelijk gemaakt dat ik hem misschien wel door heb met zijn misschien wel belachelijke plannetjes... Hij heeft al 2 dagen niets meer van zich laten horen. Maar misschien kunnen mijn ouders nog met hem bellen , Als het inderdaad zo'n engerd blijkt te zijn met enge plannetjes zullen mijn ouders inderdaad even naar de politie stappen ;3
Ik ga nu even in de gouden gids kijken of het adres en de naam overeen komen..

_SimoneSG
Berichten: 497
Geregistreerd: 24-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 18:24

Nu weet ik misschien wel bijna zeker dat hij niet betrouwbaar is !
Zijn mail is verwijderd (?) ik had hem een mail gestuurd met daarin dat wij ( ik en me ouders) Het niet betrouwbaar vonden , krijg ik nu een mailtje dat het account verwijdert is....
Ook vind ik het heel vreemd , dat hij heel ''jong'' praat , met ''lol'' en ''ff'' en '' :P'' Al dat soort dingen'....
Probleem is dat hij mijn mobiele telefoonnummer heeft....
Ik ben er dus bang voor dat hij mij kan vinden , omdat hij mijn telefoonnummer heeft...

_SimoneSG
Berichten: 497
Geregistreerd: 24-12-12

Re: Vreemde reactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 18:59

Ik vind hem wel steeds enger worden :3
Ik vond het ook al zo vreemd dat hij het salaris steeds hoger maakte !
Kan hij niet anoniem bellen?
Ik vind t zo stom van mezelf dat ik mijn 06 heb gegeven!

_SimoneSG
Berichten: 497
Geregistreerd: 24-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 21:26

mymy schreef:
bewaar de mails iig
als je een mail hebt kun je achter het IP adres komen en wss ook zijn adres.
love_Soraya schreef:
Inderdaad eng, en het salaris steeds hoger <<) gaan mijn haren echt overeind van staan, bah!

Heb je trouwens een abonnement of prepaid? Als het prepaid is en je vindt het echt eng/wordt gebeld door prive nr dan zal ik een andere sim kaart nemen, kost ook niet zo duur..

Je kan ook zijn nr blokkeren, maar volgens mij kan hij dan nog wel bellen met zijn nr afgeschermd?


zou idd kunnen , kben aklleen niet zo handig in dat soort dingen , ik zal me vader vragen ;p
Hoe kun je achter het IP adres komen dan :P?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Brandje_04, ComscoreBot, Corien_, dandy123, Desty, Diddykong, DotBot, Forbiddenpie, lideli, liesje_rosa, M_D_H, Marcella, meniekske, Niwla, Noukie123, Pferdchen, Rinkex, Roosje01, spiritfleur, spookyskippy, tjee en 184 bezoekers