'Gewoon' tevreden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Re: 'Gewoon' tevreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:19

Ik ben wel gelukkig maar nooit echt tevreden eigenlijk...... Ik heb echt veel prikkels nodig, vaak zoek ik mn uitdagingen in werk en sport, kan dan heel trots zijn op het resultaat en direct worden er nieuwe doelen gesteld voor de volgende wedstrijd.

Benijd jullie dus wel, heb wel steeds meer behoefte aan die rust nl :)

A winner is a dreamer who never gives up, Nelson Mandela

[OV] [PG] Carina NMK, frieze merrie 7 jaar


Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:34

Kentaro schreef:
Komt wel goed schatje! :D :+ En soms is er iets vervelends voor nodig, om zover te komen.... (ik zat voor m'n infarct bijna aan een burn-out en wat is er daarna veel veranderd!!)



Het is zo rot dat het eerst "fout" moet gaan voordat we dit stukje in onszelf vinden!

A winner is a dreamer who never gives up, Nelson Mandela

[OV] [PG] Carina NMK, frieze merrie 7 jaar

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:55

Kentaro schreef:
Romyv schreef:

Het is zo rot dat het eerst "fout" moet gaan voordat we dit stukje in onszelf vinden!


:j :j

(en het erge is nog dat we zo moeilijk voor onszelf zijn...... Ik had nooit durven toegeven dat ik een burn-out had, was nog een soort van 'blij' dat ik een infarct had, dat was tenminste 'echt' iets........... :oo :o )


jezelf even aan het doodvechten, is dat denk je onvermogen, persoonlijkheid, sociale druk, onzekerheid? Wat ligt hier ten grondslagen aan? Want het gebeurd jaarlijks duizenden Nederlanders dus je staat niet alleen!

A winner is a dreamer who never gives up, Nelson Mandela

[OV] [PG] Carina NMK, frieze merrie 7 jaar

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Re: 'Gewoon' tevreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:58

als het te persoonlijk word hoef je niet te antwoorden hoor! Maar ben wel heel blij met je eerlijkheid.. Denk je nu, paar jaar verder met deze ervaring in je zak dat je herhaling zou kunnen voorkomen? Of speelt die onzekerheid nog steeds parte?

A winner is a dreamer who never gives up, Nelson Mandela

[OV] [PG] Carina NMK, frieze merrie 7 jaar

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:10

Selka schreef:
Hier nog zo'n "blij-ei". Toevallig bedacht ik mij gisteren dat ik echt heel veel geluk heb gehad in dit leven tot nu toe. Ik heb de meest fantastische ouders ooit, heb een hele gelukkige jeugd gehad die overliep in het leren kennen van de liefde van mijn leven waarmee ik al een eeuwigheid samenwoon. Hij die alles voor mij doet zodat ik kan genieten van mijn paard/hond etc. Wij hebben alles al en ik ben de 25 nog niet gepasseerd.

Soms betrap ik mijzelf erop om nóg meer te willen, een extra paard of stoppen met werken en dan bedenk ik me snel dat zulke wensen mooi nog even toekomst muziek moeten zijn. Een mens moet iets te wensen hebben toch?



wat cool dit!! respect :D

A winner is a dreamer who never gives up, Nelson Mandela

[OV] [PG] Carina NMK, frieze merrie 7 jaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Queijo en 13 bezoekers