Iemand een chinchilla

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jantina

Iemand een chinchilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-02 19:40

Wie heeft er een chinchilla als huisdier? Die verschrikkelijk zachte en schattige beestjes met die flaporen?
Ik heb mijn hart en jaren geleden al eens aan verloren, maar heb er nooit de plaats en de tijd voorgehad. Nu begint mijn nieuwe huis langzamerhand vorm te krijgen en begin ik uiteraard aan huisgenootjes te denken!

Vertel er eens wat over. Hoeveel heb je er, in wat voor hok zitten ze, in welk vertrek heb je ze staan in huis en verder alles wat je kwijt wilt.

Ik heb hier en daar al wat informatie opgevraagd, ik heb nog een aantal maanden om voorbereidingen te treffen, kooi te maken/kopen etcetc.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 12:19

Dat ze niet echte knuffels zijn, dat wist ik al.
Om te knuffelen heb ik andere, grotere dieren, zoals hond/kat/paard/vriend naar gelang in te vullen Haha!

Ik ben van plan een grote kooi aan te schaffen/ te maken, met in ieder geval twee dichte zijkanten en een hoge onderbak tegen het stuiven.
Ik vind het in ieder geval erg verstandig van mezelf ( Haha! ) om eerst een rond te vragen, ook naar negatieve ervaringen.
Mensen die er dol op zijn zullen altijd zeggen dat het allemaal wel wat meevalt, en dat zal ik dat geval ook zo zijn.
Maar tot nu toe staat het vast: Jantina wil twee chinchilla's Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie