ik heb jullie hulp nodig mensen!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 17:35

Haha!
Hoi, ik denk dat je ouders gewoon ontzettend bezorgd zijn, en dat ze misschien helemaal niet meer weten wat ze met je aanmoeten.
Ik ben zelf moeder van 3 kinderen, in de leeftijdsgroep van jou, met een van de kinderen hebben we op het moment ook vreselijke poblemen, met alle gevolgen van dien! Extreme duivel Je vind je moeder ouderwets, omdat ze wil dat je aan de pil gaat, ik als moeder vind haar alleen maar verstandig, en ik denk dat je blij mag zijn, dat je ouders op dat gebied dus heeeeel modern zijn.Voorbeeld, meisje op school bij mijn oudste dochter, was dus niet aan de pil, om wat voor reden dan ook, en is 2 weken geleden bevallen van een gezonde zoon, ze is pas 16, lijkt je dat beter dan? is gebeurd tijdens een onbezonnen moment op vakantie. Party!! Ik weet best dat het voor jou allemaal best oliebol zal zijn op dit moment, en dat begrijp ik best wel, maar veroordeel je ouders niet zo hard, ze zijn echt heel bezorgd, dat weet ik zeker. Probeer rustig met ze te praten, dat lost echt het meeste op. Het is niet mijn bedoeling om hier tegen je te preken hoor, ik snap heel goed wat je bedoeld, maar bekijk het ook eens van de kant van je ouders. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, brennie85, janneke_S, Kanto, Lau07, lobkewikjem, Paardennamen, petraaken, Schuur_, Sharony, singa, Summerfly en 216 bezoekers