Update kittens Stal Bink

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Update kittens Stal Bink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 21:44

Haha!
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 29-11-02 01:43, in het totaal 1 keer bewerkt

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 22:07

Ahhh nee!!!!

een vriend van mij (BTW mn ex) had ook kittens
5 zijn er 2 van dood doordat de moeder nog zelf te jong was om er goed voor te kunnen zorgen misschien de oorzaak??

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 08:14

Ten eerste: van harte gefeliciteerd met de geboorte! Ik ben dol op katten, heb er zelf twee: een zwarte en een tijgertje, vrouwtjes.
Ten tweede: gecondoleerd met het ene kleintje, tja, het is de natuur zullen we maar denken. Anders had het katje misschien haar hele leven nog lopen kwakkelen met haar gezondheid, dierenartsmomenten etc., dus misschien maar beter zo. Je weet het niet he. Toch sterkte.
Onze poezen zijn beide gesteriliseerd. Er zijn al zoveel jonge katjes in Nederland elk jaar, en er worden er ook vaak afgemaakt omdat er geen goed tehuis voor gevonden kan worden, tenminste hier in de omgeving...
Maar het lijkt me ontzettend gaaf om jonge katjes in huis te hebben. Zooooo adorable...
Veel succes voor moeder en kids!
Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 10:12

Owowowowow, kleine PrrPrrr'tjes. Wat lief.
Als ik kom kijken dan ga ik overstag, dat weet ik nu al.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:09

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 14:27

Aaaaaaaaahhhhhhhh wat lief lief lief Lovers Maar goed dat ik zo ver van je vandaan woon want als ik kom kijken ga ik overstag Kwijl . Ik vind katjes het einden Lovers .
Gelukkig heb ik al 2 hele lieve dikke knuffel katten. Ik had er graag nog een paar bij willen hebben maar het gaat nu echt niet meer. Er is gebleken dat mijn man allergisch is voor katten Huilen dat kan dus spontaan komen een allergie, dat wist ik ook nooit. Meer katten komen dus niet in huis Verdrietig .