mie Happy?? ahum... ;( zucht...

Moderators: Amaryllis, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 16:23

Can somebody cheer me up??
Heike heb jij misschien nog zo'n irri Elmo liedje ofzo?? zo 1tje waar je wel vrolijk van MOET worden??

Of iemand anders iets ofzo???

voel me idd weer nie echt wat je noemt vrolijk... Scheve mond\ Verdrietig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-06-04 17:53 ]</font>

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 07:32

Thenks voor jullie berichtjes allemaal, ennuh Kimmy, jij vooral bedankt! Ik voel me echt weer helemaal toppie nu!

Het gaat weer helemaal goe komen tussen ons meis! Om mij hoef je je nu iig geen zorgen meer te maken!! Lachen

*Bartje huppelt zometeen maar naar die Metro-cursus waarmee hij zometeen moet beginnen ( Misselijk )* Lachen

Kimmy.. jij BENT en BLIJFT mijn beste vriendin!!

love ya!

KUSSSSSSSSSSSSSSSS,
Bartje

ps. zal mn onderschrift straks ook maar weer ff aanpassen Lachen

Oh jah.. en meis, je hoeft geen sorry te zeggen hoor..

Lovers (zeg er maar vast bij, gewoon als HELE goede vrienden! niet dat zometeen WEER iedereen denkt dat ik iets met Kim heb ofzo, pffffff Tong uitsteken )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-06-05 08:51 ]</font>

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 11:16

nou... om eerlijk te zijn.... Tong uitsteken

gheghe nee hoor Lachen wil kim gewoon als mn beste vriendin houden en euhm... jah.. da zeg'k vooral omdat dr vriend(en) me dan anders in elkaar gaan slaan Scheve mond\

Tong uitsteken

hihi nee hoor Lachen

wel dat die vrienden me dan gaan slaan Tong uitsteken maar niet dat ik het zeg omdat ze dat anders zouden doen Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-06-05 12:31 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie