Paard en vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 10:48

Ik heb al 1,5 jaar een hele lieve vriend. Hij is mijn eerste vriend en ik ben ontzettend gek op hem.

Hij zei gisteravond dat hij vind dat ik teveel bij Rocky ben en dat ik het altijd over Rocky heb. Hij denkt dat Rocky belangrijker voor me is dan hij is.

Hij was kwaad dat als hij om half 8 savonds komt, dat ik dan om 10 uur al wil slapen (ik sta om 5.30 op).

Wat moet ik hier nou aan doen?
Hebben jullie vrienden dat ook wel eens?

Als we bij elkaar zijn vervelen we ons altijd.
Hebben jullie nog tips ofzo?
Ik ben hier best wel verdrietig om.



Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 11:28

eeeeuuuh dacht het niet!! Hij gaat wel eens mee, maar met grote tegenzin... moeilijke zaak he?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 19:44

Ja... ik vind ook dat ie ermaar aan moet wennen dat Rocky veel voor me betekend en dat ik ook mijn eigen hobby;s heb enzo. We moeten inderdaad wat meer leuke dingen gaan ondernemen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 10:48

Nee dat is het juist, hij heeft zelf geen hobby's. Ja, oltimer brommers, maar daar ben je ook niet de hele dag druk mee.
En als ik dan bij hem ben, zoals gister, zitten we de hele dag op de bank video's en TV te kijken.

Op een gegeven moment heb ik zelf ook zo'n oltimer gekocht, om wat 'samen' te doen. Maar die verkoop ik nu weer, zoveel ellende in die ouwe zooi daar heb ik geen zin in.

We hebben geen geld om leuke dingen te doen.
Maarja, ik zit bordevol hobby's en dingen die ik leuk vind. Ik houd van dieren en van de natuur en hij niet... dat is wel eens erg botsend.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 15:26

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb hem uitgelegd dat paarden mijn grootste hobby zijn en dat ik graag met ze bezig ben.

Toen zei hij: " Vorig jaar was je heel erg anders, toen ging je haast nooit paardrijden en had je altijd tijd voor mij"

Maar vorig jaar had ik geen verzorgpaard...en nu wel.

Ik heb met hem afgesproken dat ik vaker bij hem ben en ietsje minder bij Rocky. Ik heb nu toch vakantie en ik blijf wat vaker bij hem slapen, dat scheelt ook weer }>

Het is weer helemaal goed, we zijn weer helemaal in love Lovers Lovers Lovers

Maar ff iets anders...ik snap hem wel. Hij had ook liever die aandacht die ik aan Rocky geef. En hoe ik over Rocky praat...hij zei:" Het lijkt wel of je verliefd ben op die knol"

Misschien is dat ook wel een beetje zo.....hahahahahaaa maar dat valt me nu eigenlijk pas op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, anne7, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, criollo_yess, Danseresje, Donderwolk55, Eliana, ferropaard, GoogleAdsense, Googlebot, Lalladidoo, mala26, MDWStables, ryukapple, Sewri, XxMariellexX, YandexBot, ynskek en 222 bezoekers