Wie heeft er weleens een gekneusd stuitje gehad??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Wie heeft er weleens een gekneusd stuitje gehad??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 10:26

Kan diegene dan uitleggen wat je voelt. Want ik denk dat ik dat heb.
Ik werd vanmorgen wakker, wilde gaan zitten, maar auauauaua wat deed dat pijn Huilen . Ik heb dus zonder verklaarbare reden een soortement van gekneusd stuitje. Ik kan staan en als ik eenmaal zit kan ik een beetje zitten (maar wel au). Ik heb de hele weg staand gefietst en ik ging door de grond van de pijn. Nou moet ik vanmiddag ook nog terug naar huis.

Morgen maar een bezoekje aan de dokter denk ik Verdrietig

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:30

Ik heb het ook wel eens gehad.. Jeetje dan voel je je niet lekker hoor.. Je kan inderdaad niet echt goed gaan zitten, want dat doet zeer.. Het klijkt wel alsof je botje helemaal beurs is..

Ik heb het gekregen doordat ( ja niet lachen ) ik van mijn pony afviel plat op mijn gat.. Je kan je dus ook wel voorstellen hoe dat eruit gezien moet hebben.. Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:33

Ik ben wel eens van de trap gestuiterd en had toen ook een pijnlijk stuitje Haha! Duurde wel even voor het weer over was.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 10:34

't rare is dus, dat ik niks gedaan heb wat een gekneusd stuitje zou kunnen veroorzaken. Of ik moet in mijn slaapwandeling van de trap geflikkerd zijn..... *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:08

Euhhhh was jij niet van 't paard gevallen een paar dagen geleden? Lachen
Misschien is dat het wel.
Honeybee heeft het dus ook gehad nadat ze van Propala was gevallen, een scheurtje in het staartbeen. Heeft er heel veel pijn aan gehad en is nog niet helemaal over. Stuur haar maar eens een PB.
Rot zeg, beterschap!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 11:27

Tja Cody, heb ik ook aan gedacht, maar dat is ruim 5 dagen geleden! Dat kan toch niet nu opeens pijn gaan doen??

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:42

ik heb na een ongeluk 2 jaar geleden iets 'opgelopen' aan m'n stuitje en dat gaat dus nooit meer over.............. omdat ik toen erg veel verwondingen had overal hebben ze hier niet naar gekeken, maar het bleef wel erg lang pijn doen. Nu heb ik nog regelmatig dta ik dus gewoon echt niet meer op m'n kont kan zitten, dan moet ik echt op m'n zij zitten zeg maar. Tja, wat voel je..........moeilijk uit te leggen hoor he.
Ik kon toen niet liggen op m'n rug, niet zitten, alleen dus maar op m'n zij.
Maar dus ook niet op een bureaustoel, niet op de fiets, niet op de brommer, niet op paard.................. kan volgens mij best van die val zijn...
succes!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:04

Heb ik ook wel eens gehad nadat ik het vage plan had om met de hond samen te gaan skaten. Hond ziet kat, hond erachteraan, ik erachteraan, ik op de grond. Deed behoorlijk pijn en heb 3 weken op een zacht kussentje moeten zitten op kantoor. Een behoorlijk beurs gevoel.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:12

sterker nog, volgens de arts had ik mijn stuitje gebroken. Het beste kan je dan in een soort van speciale 'band' gaan zitten, dat doet het minste pijn. Als ik je klachten zo hoor klikt het idd als je stuitje, reken maar dat dat pijn doet idd... succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:52

Ik ben een keer van het paard afgedoken, recht op mijn stuitje.
Aangezien ik in het bos was, kon ik ook nog de hele weg naar huis rijden Lips are sealed

Verder ben ik er nooit mee naar de dokter geweest, maar ik een ruim week niet gewoon kunnen zitten.
En jaren daarna voelde ik het nog als ik bukte of hurkte.
Nu is het gelukkig weer helemaal over Lachen

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:53

Ik heb hem een keer zwaar gekneusd gehad ik was toen verkeerd neer gekomen met een omhaal maken met voetballen. Toen heb ik dus een hele tijd bijna of iig moeilijk kunnen zitten ik heb foto's gemaakt en het bleek dus zwaar gekneusd te zijn. Af en toe heb ik er nog wel eens last van als ik met een klap ergens ga zitten ofzo

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:56

ook ik heb door een val van mijn paard mijn stuitje goed gekneusd.
en dat is al zeker een klein half jaar geleden denk ik
ik heb er nog steeds weleens last van
beterschap en succes ermee!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 15:55

arghh dat wordt een langdurige kwestie dus.... (als het echt gekneusd is). Ik ga iig mijn les voor van de week maar afbellen Verdrietig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 00:25

Sjimmy schreef:
Tja Cody, heb ik ook aan gedacht, maar dat is ruim 5 dagen geleden! Dat kan toch niet nu opeens pijn gaan doen??


En of dat kan! Helaas wel.. Het kan namelijk zo zijn dat het door teveel bewegen na de val geforceerd is en het daardoor pijn is gaan doen. Rust nemen is zeer belangrijk!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 08:12

mmmm Nou ja het is igg een stuk minder, alleen fietsen is niet zo lekker en paardrijden heb ik nog niet geprobeerd.

Rust nemen....Petra...
Dat is net zoiets als water en vuur. Verdrietig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 08:32

ben je al bij de arts geweest???

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 11:40

Duurt wel 6 maanden als je pech hebt, het blijft een gevoelige plek en een huisarts kan niets doen. Hooguit een kussentje geven en je rust adviseren, maar meer kunnen ze ook niet.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 13:46

Ik heb toevallig nu.

Ik kan moeilijk in één houding blijven zitten en opstaan doet heel erg auw!

Ik ben hiermee naar de dokter geweest en die zei dat je recht op moet zitten (echt op je zit benderen).Let erop dat je niet onderuit ga zitten daar komt de pijn door.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 13:46

[quote="Honeybee"]En of dat kan! Helaas wel.. Het kan namelijk zo zijn dat het door teveel bewegen na de val geforceerd is en het daardoor pijn is gaan doen. Rust nemen is zeer belangrijk![/quote]
Tssssss moet je haar horen die helemaaal niet rustig aan heeft gedaan *LOL*