De kringloopwinkel, wie ook??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
44Myrthe44
Berichten: 2892
Geregistreerd: 10-02-07

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:27

10 euro voor die amisu blazer vind ik eigenlijk nog best wel veel...
Ik kijk liever op marktplaats tegenwoordig!

Jniena

Berichten: 585
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Nieuwleusen

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:48

keek er eerder wel veel maar er hangen nu niet zulke mooie dingen meer en ze vragen er idioot veel voor.
ga nu vaak alleen nog even kijken voor de boeken en meubeltjes

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:50

Hier in Apeldoorn vraagt de kringloop ook een fortuin
Laatst nog een ikea bed gezien die ik al heel lang wil, was gewoon duurder dan bij ikea zelf :')

Dus nee, ik ben hier niet zo vaak meer te vinden. Vroeger wel toen de prijzen nog normaal waren!

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:52

Kringloop hier is ook leuk, maar ik ga er niet zo vaak heen. Mijn moeder dan weer wel, en ze haalt altijd wel leuke dingen :). Als ik er ben vind ik het leuk om te kijken naar decoratiedingetjes voor mijn kamer, want eigenlijk is mijn complete kamer een moodboard, dus als ik iets vind wat erin past: Meenemen :D.

Jis_

Berichten: 11589
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:57

Ja grote kringloop fan hier, koop denk ik 70% van mijn kleding daar. Soms ga ik met niks naar huis en soms met wel 4 kledingstukken.

Heb laatst een heel gaaf jasje van Jack pot gekocht voor 7 euro.

De kringloopwinkels hier in de buurt zijn niet zo duur, kom er al jaren maar heb de prijs wel iets zien stijgen door de groeiende belangstelling.

Elianna_
Berichten: 3801
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 12:24

Ik ben ook gek op de kringloop winkels hier in de buurt! Mijn moeder en ik gaan regelmatig even kijken. :)
De ene keer is er helemaal niks, de andere keer juist heel veel. Dat maakt het ook zo leuk.

Laatst nog een paar heel leuke vazen gekocht en een nieuw pokerspel.

Je ziet trouwens tegenwoordig ook steeds meer rijkere mensen bij de kringloop snuffelen. :=

annutjuuh

Berichten: 1208
Geregistreerd: 05-05-09
Woonplaats: Afferden, paardjes in Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 12:48

Anthea schreef:
Nee, snap ook niet waarom je h&m kleding tweedehands zou kopen.

Vind het vooral smerig, boeken ruiken altijd zo muf. :=

Dat dacht ik dus eerst ook, maar is er gewoon heel veel kleding die echt niks geleden heeft en misschien niet eens gedragen is. Ik was zowiso eerst alles goed uit!

Er zijn zeker ook dingen die ik echt niet zou willen hebben... :P

Marktplaats kijk ik ook regelmatig op! Maar daar zit je vaak met verzendkosten waardoor het (als het niet door de brievenbus past) toch best duur uitvalt..

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:00

Coconut schreef:
Hier in Apeldoorn vraagt de kringloop ook een fortuin
Laatst nog een ikea bed gezien die ik al heel lang wil, was gewoon duurder dan bij ikea zelf :')

Dus nee, ik ben hier niet zo vaak meer te vinden. Vroeger wel toen de prijzen nog normaal waren!

is toch belachelijk

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:24

Ik ben er laatst eens geweest om te kijken of er nog leuke dingen te koop waren voor in mijn appartement. Nou, genoeg dingen maar niks leuks. Ik vond de meeste spullen hoofdzakelijk vies, oud en daarnaast ook nog behoorlijk duur. Terwijl ik er echt wel doorheen probeer te kijken, maar ik vond het alsnog drie keer niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:32

Je moet er net tegenaan lopen. En de ene kringloop is ook lang niet zo leuk als de andere! De kringloopwinkels in de stad Groningen vind ik bijv. 3x niks. Wat je zegt Plien, vies, oud en duur. :+
Maar ik ken ook genoeg andere kringloopwinkels die wél heel tof zijn!

Een tijdje geleden heb ik dit wekkertje bijvoorbeeld gekocht voor 2,50 (wilde hem eigenlijk eerst laten staan, want vond het nogal 'duur'). :') :D

Afbeelding

Jis_

Berichten: 11589
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:59

Te schattig Wuis, die had ik ook mee genomen. :j

Ik heb zo'n oude oranje broodtrommel gekocht een paar jaar geleden, te veel voor betaalt vind ik (5 euro en heeft een beschadiging) maar was er naar op zoek en het liefst ook in die kleur.

Anoniem

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:04

Ik wil komende week nog even gaan rondneuzen bij diverse kringloopwinkels, heb nog heel veel creatieve ideeën in m'n hoofd! Ik ben o.a. op zoek naar glazen potten (met of zonder deksel), kanten stofjes, verschillende soorten flessen/glaswerk, oude kopjes en evt. theepotten, oude koffers en nog veel meer. :D

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:09

Wuis schreef:
Ik wil komende week nog even gaan rondneuzen bij diverse kringloopwinkels, heb nog heel veel creatieve ideeën in m'n hoofd! Ik ben o.a. op zoek naar glazen potten (met of zonder deksel), kanten stofjes, verschillende soorten flessen/glaswerk, oude kopjes en evt. theepotten, oude koffers en nog veel meer. :D

Glazen potten kan je bij de ikea ook vinden voor een leuk prijsje, mocht je ze niet bij de kringloop vinden ^-^

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:11

Sommige dingen zijn bij de kringloop net zo duur als nieuw, ik ga geregeld voor kleding kijken, maar 8 euro voor een jeans..vind ik aardig aan de prijs hoor, tis niet eens gewassen !

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:21

8 euro vind ik behoorlijk goedkoop, zeker als het een jeans is van een bepaald merk. Maakt toch niet uit of het gewassen is, als het er nog goed uitziet dan gooi je het in de was en het ruikt weer schoon en naar je eigen kleding :)

Jis_

Berichten: 11589
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:31

Vind 8 euro ook wel mee vallen, als het een goed zittende mooie broek is heb ik het er zeker voor over, zelfs in de uitverkoop kom je zelden deze prijs tegen voor broeken, of je krijgt van die vormloze lelijke dingen van de zeeman.
Hier zijn de broeken rond de 4 euro. Wordt ook volgens mij niet naar merk gekeken bij het prijzen.

Leuk Wuis, succes!

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:35

Ik vind 8 euro voor een 2e hands jeans ook prijzig. Ik kan hier nieuwe jeans, dus ook nieuwere modellen krijgen voor een schijntje vd nieuwprijs en dat zijn dan ook nog eens de mooie merken als kuyichi en levi's. Heb hier merk jeans liggen voor 10,-en dan zijn ze nog nieuw ook.

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:36

Kleding doe ik niet, maar heb er wel een boek met het verzamelde werk van Shakespeare gekocht :+:
En inderdaad ik kijk altijd bij de meubels of er iets naar mn smaak staat.

Tot nu toe alleen een paarse love seat waar ik toendertijd geen plaats voor had ;(

Verder dump ik er altijd mijn spullen die ik of niet verkocht krijg of die ik zat ben en weet dat ik er toch niks meer voor kan krijgen.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:38

Het liefste ga ik naar de carbootsale, dat is hier in de buurt een heeeeele grote rommelmarkt.
Maar swinters volstaat de kringloop :D

In Oss zijn ze erg duur geworden en kom ik steeds minder vaak.
In Uden zit een hele grote, en vooral met boeken slaag ik daar altijd !
Kleren koop ik nooit tweedehands :o

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:41

via ebay kan je ook hele leuke dingen kopen voor weinig

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:00

Met eBay heb ik nog nooit iets gedaan, vind dat toch een soort drempel omdat je direct aan vastzit, of vergis ik me dan?

chOcodipJ

Berichten: 765
Geregistreerd: 09-08-06
Woonplaats: almelo

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:25

Ik heb laatst een WE grijs colbertje voor €6,- bij de kringloop gehaald :D

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:14

ik ga soms heel friesland door voor oude kastjes, tafels, bestek om etageres van te maken en meubels op te pimpen :D
vind het echt geweldig leuke winkels !
maar de estafette is ook duurder dan de gewone kringloop ;) vandaar misschien !

Elianna_
Berichten: 3801
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Friesland

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:21

Ik vind de Estafette bij ons helemaal niet duur! Natuurlijk zit er soms wat duurs tussen, maar over het algemeen niet. :)

daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:30

nee het valt ook wel mee, maar over het algemeen is het net een paar eurotjes duurder soms !
maar er werken toch in de estafette mensen die betaalt krijgen, en in de gewone kringloop mensen die het vrijwillig doen toch ?