De kringloopwinkel, wie ook??

Moderators: Hanmar, Ladybird, Shanna, Princesj, Dani, ynskek, Mondy, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:43

Ik ben ook fan! Bij ons in de buurt zit een kringloop die nog erg goedkoop is in vergelijking met anderen in de buurt.

Kleding etc. snuffel ik niet echt tussen, vind het vaak wat oud spul, maar ben vaak tussen de boeken te vinden! Ook aparte bierglazen (voor de kenners: laatst een kwak glas voor 25 cent meegenomen :D), dvd´s etc. snuffel ik altijd even tussen.

Mijn schoonbroer heeft het financieel best moeilijk en sinds een tijdje een nieuw huisje waarin nogal het eea ontbreekt, soms kom ik handige dingen tegen voor een klein prijsje, vind het leuk om hem daarmee blij te maken :)

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:09

Heb trouwens ook een hele verzameling van de Bit via de kringloop gescoord, 30 cent per stuk :D

Blingh, ze hebben inderdaad vaak hardstikke leuk spul :j !

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 10:22

GamblersCup schreef:
Kent iemand de Wawollie kringloopwinkels in Almelo, Haaksbergen en Goor? Voldoet eentje daarvan (ik denk Goor) aan de omschrijving?

Volgens de beschrijving hier moet het eigenlijk wel Wawollie in Goor geweest zijn: http://www.allekringloopwinkels.nl/over ... r/wawollie

Jammer dat het net effe te ver is om te gaan checken of dat zo is. Op Maps is het niet goed te zien. Maar ik ben bijna zeker dat het deze was...

Haaksbergen en Goor ken ik wel. Goor is inderdaad een soort oude fabriekshal met aan de zijkant hun bord :j . Wawollie is altijd netjes met hun prijzen, en het is er ook niet echt een 'puinzooi' wat je bij sommige kringloopwinkels wel hebt.. Haaksbergen vind ik nog net iets mooier (en groter?) dan goor :)

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:21

GamblersCup schreef:
Karin schreef:
Wawollie in Goor is eind 2010 bij Man bijt Hond geweest. Filmpje staat hier, misschien herken je het?

http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/ ... l-wawollie

Alleen ligt Goor niet in Drenthe, maar in Overijssel. ;)

Jahaaa, dat is hem! Nu weet ik het zeker, super bedankt! Daar ga ik zeker binnenkort weer eens heen!
En tja, ik blijf niet alleen maar in het oosten van Drenthe, Overijssel wil ik dus ook wel eens meepakken :D

Pak Haaksbergen dan ook even mee, is niet zo ver van goor af, en is naar mijn idee nog net iets groter en minder rommelig :)

Shona_

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:46

Vandaag ook maar weer eens naar de kringloop geweest. Eigenlijk alleen voor een toetsenbord en muis voor schoonmoeders (ook gevonden voor €1,50 :D ), maar er stonden ook een hoop leuke boeken, dus daar ook wat van meegenomen, kon het biet laten staan voor dat geld :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie