Foto's van mij en...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 20:53

dat lammetje... aaaaah, wa lieeeeeeef... Ik had een kalfje op vakantie... Heb ik zelfs een foto van.. Inscannen? Misschien...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:09

ooit heike? Is moeilijk voor te stellen.. Ik ga zo ff die foto opzoeken en inscannen... Hij is zo lief... Toen zag ik er ook gewoon nog lief uit...

En over die ogen foto, daar kan ik maar niet over uit he, het lijkt net of ik zwarte ogen heb, maar ik zie ze toch altijd bruin. Zijn wel veel mensen die ze donker vinden, maar zelfs daar ben ik het niet mee eens. En toch zijn die foto's allemaal niet zo onwijs donker ofzo, maar altijd ZWARTE ogen.. Vind ik wel mooi, maar het is niet zo volgens mij... What the heck, ik ga die kalfjes foto opzoeken..

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, III, Laulitz, lina1998, Mandy_89, Oehlala, Rubio, SemrushBot, xxxmh en 174 bezoekers