jongens die paardrijden bestaan ze wel?:P

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loetjuh
Berichten: 1249
Geregistreerd: 27-03-05

jongens die paardrijden bestaan ze wel?:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 19:21

hoi hoi
weetje....
ik ken geen 1 maar dan ook geen 1 jongen die paardrijd terwijl er toch veel prof ruiters mannen zijn...
hoeveel mannelijk bokkers zijn er eigelijk?
toch best jammer dat er weining jongens paardrijden lijkt me best leuk om met me vriend paard te rijden in de bossen of strand of gewoon in de bak en met hem over paarden te kunnen praten als je nu tegen een jongen zegt kwpn zegt tie wat is dat uhmm misschien kan wel persoonlijk neuken Vork ... jjongens wa moet je dr mee Tong uitsteken hihihihi Tong uitsteken Vingers aflikken

groetjes anouk

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Re: jongens die paardrijden bestaan ze wel?:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:29

Jaaa mijn vriend Haha! TheSide @ bokt.. Ik geef hem zeg maar les op één van m'n verzorgpaarden. Hij wil ook graag met z'n tweeën te paardrijden door de bossen of het strand *LOL*

anita14
Berichten: 26
Geregistreerd: 09-04-05
Woonplaats: Oss

Re: jongens die paardrijden bestaan ze wel?:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:33

Ik heb mijn verzorgpaardje op een pension stal staan en daar zijn eigenlijk meer mannelijke ruiters dan vrouwen. Op het begin is het natuurlijk wel wennen denk je van hu... jongens die over paarden praten enso... Maar het is heel gezellig altijd samen rijden en over paarden kletsen

Le0nie

Berichten: 1052
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: Dronten

Re: jongens die paardrijden bestaan ze wel?:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:34

loetjuh schreef:
hoi hoi
weetje....
ik ken geen 1 maar dan ook geen 1 jongen die paardrijd terwijl er toch veel prof ruiters mannen zijn...
hoeveel mannelijk bokkers zijn er eigelijk?
toch best jammer dat er weining jongens paardrijden lijkt me best leuk om met me vriend paard te rijden in de bossen of strand of gewoon in de bak en met hem over paarden te kunnen praten als je nu tegen een jongen zegt kwpn zegt tie wat is dat uhmm misschien kan wel persoonlijk fiets Vork ... jjongens wa moet je dr mee Tong uitsteken hihihihi Tong uitsteken Vingers aflikken

groetjes anouk


Bij ons op de club en maneges rijden er best veel jongesns hoor Gaaaap en als ze er niet waren zou ik me eignelijk niet eens voor kunnen stellen... Ze horen er gewoon ibij Vork

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: jongens die paardrijden bestaan ze wel?:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:43