Digi camera

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 20:33

eh, ze kosten vaak zo rond de 3000 piek. Of je moet ze tweedehands kopen. Bij ibazar.nl of bij (link van mijn pappie gehad, omdat ik ook wel zo'n chill ding voor mezelf wil)
http://cgi.zdnet.com/slink?82388:18180606


Effe copyen en in je browser plakken...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 20:59

3000 was de nieuwste Sony DSC-F505V (hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh). Heb wat met Sony, zag er zo mooi uit, meteen op een cdgeschreven, en een memorycard bijgeleverd... Oh Kwijl Maar goed, dan heb je dus ook alles erop en eraan. Er was nog een andere Sony Mavica (net zo nieuw, zonder cd en zonder lens erop, toch wel handig, was dus ook een profi ding) ook: hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh. Can't hebbuh it all he... Naja, ik moet zeggen datik dat wel een mooi dingetje vond. Ik denk echt dat je met de huidige camera's wel iets 4-life hebt, maar het probleem is inderdaad de ontwikkeling! Wij hebben thuis een ouwe Sony Mavica (4-5 jaar oud dacht ik). Daarmee maak ik mijn foto's, dat is niet zo handig omdat je het ding voor je neus moet houden. De nwe werkt als een normale camera (echt alles erop als ik het mag geloven) en dat leek mij wel wat handiger. Oh, ik moet echt helemaal Kwijl als ik aan dat ding denk.... hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh

Laui

_________________
In deze stilte, die fluistert als de wind, ben ik alleen

In deze stilte, die ruist als de zee, ben ik alleen

In deze stilte, die brult als een waterval van woorden, ben ik alleen, alleen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laui! op 2001-02-22 20:03 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:01


"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:11

Oh dit dan! De DCR-PC5... Een camcorder met touchscreen! My god.. Als ik een rijke vent vindt: dan ga ik onmiddelijk naar Sony!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 18:22

Hey Kim, vaak komen dat soort dingen omdat zo'n camera zoveel kan dat je in principe alles in moet stellen, geen simpel dingetje dus. Daar moet je dan echt voor studeren, dat vidn ik wel wat minder, maar goed, ik mocht willen dat ik het kon betalen. De mavica's van Sony zijn wel ok, daar kun je heel makkelijk een paar basis dingetjes in stellen. Maar ik wil echt zo'n superding, eht liefst een Pentax dat is mijn favo-merk, maar ide hebben volgens mij nog geen goede digitaaltjes... Of helemaal niet, want wat ze hebben is echt super goed...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 21:35

En bedankt het bart. Ik heb dus zo'n ouderwetse Mavica, en ik kan er toch wel leuk fototjes mee maken hoor.... En over dat gefloppy, ja dat is echt: ZUIGEN... Maar ja, boeiuh, het komt wel weer goed denk ik dan, ik koop gewoon mijn eigen, en geen Mavica, er is zoveel meer in de ze wereld, ik koop zo'n supergave met Zeiss lens... Oh boy, SPARUH...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 14:33

Oh heik, ik vind dat plaatje echt geweldig... Zo poepig... Moest het ff kwijt.. Slaat weer nergens op (ik zit niet in het onzinforum he?), maar goed...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie